Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg
- Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7614425 , fax. 022 7614446
- Data zamieszczenia: 2014-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7 7
05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 022 7614425, fax. 022 7614446
REGON: 01015399000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ:ZESTAWU CZĘŚCI ZAPASOWYCH DO URZĄDZEŃ PRZEZNACZONYCH DO SYMULOWANEGO STRZELANIA W SYSTEMIE ŚNIEŻNIK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych zestawów części zapasowych do urządzeń przeznaczonych do symulowanego strzelania w systemie ŚNIEŻNIK zgodnie z wymaganiami systemu ŚNIEŻNIK ściśle wg podanych dokumentacji R74-1.01.2.0 a, R74-1.03.0.0 b , R74-1.04.0.0 b , R74-1.05.0.0 a , R74-1.06.0.0 a , R74-1.07.0.0 a , R74-1.40.0.0, R74-1.42.0.0, R74-1.43.0.0, Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Formularzu cenowym i Specyfikacjach Technicznych. Wymaga się, aby dostawcą był producent lub autoryzowany przedstawiciel.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego; (dopuszcza się dostawę częściową). Dostawca musi wyrazić zgodę na realizację wymagań jakościowych pod nadzorem 15 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego w zakresie określonym w AQAP 2120, przy czym dostawca nie ma obowiązku posiadania i wdrożenia certyfikatu AQAP 2120.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub dwie wymienione części (wyodrębnione w Formularzu Cenowym). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 357400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.10.2014 r. godz. 10.00 w wysokości: CZĘŚĆ I 19.000,00 PLN., CZĘŚĆ II 4.000,00 PLN Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną