Powiat Nowodworski ogłasza przetarg
- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 2473668 , fax. 55 2473670
- Data zamieszczenia: 2013-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
ul. gen.Władysława Sikorskiego 23 23
82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 55 2473668, fax. 55 2473670
REGON: 19264480800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części: Część 1 dotyczy dostaw fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych -laserowych i atramentowych, faksów, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, Część 2 dotyczy dostaw papieru kserograficznego do wyż. wymienionych urządzeń biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 oraz potrzeb zamawiającego, zawierający typy urządzeń jakimi dysponuje zamawiający, rodzaj materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta tych urządzeń oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem -Tabela - załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2 zamówienia dotyczy dostaw papieru kserograficznego w ilościach format A4 - 770 ryz natomiast formatu A3 - 200 ryz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tuszów i tonerów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2016 roku.
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
Dodano: 2016-06-30 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-06-09 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery, bębny) dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla 49 Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-05-24 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-01-25 - dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów WAG-VIII.272.22.2015.AD
Dodano: 2016-01-20 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ INFORMATYCZNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-11-13 - SUKCESYWNE DOSTAWY TUSZY, TONERÓW ORAZ TAŚM, PŁYT CD/DVD I DYSKIETEK
Dodano: 2015-09-22 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ INFORMATYCZNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2015-07-20