Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia dotyczy: usługi cateringu w ramach projektu Rozwijam skrzydła

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2781334 , fax. 086 2781334
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Wojska Polskiego 69 69
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 2781334, fax. 086 2781334
    REGON: 45067282800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprkolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia dotyczy: usługi cateringu w ramach projektu Rozwijam skrzydła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zapewnienie usługi cateringowej: na terenie miasta Kolno Przygotowanie poczęstunku na 5 spotkań dla 120 osób > Kawa czarna z ekspresu w filiżankach - 250ml na osobę; > Herbata czarna tradycyjna w filiżankach - 250ml na osobę; > Woda mineralna gazowana, niegazowana i sok - 250ml na osobę; > Ciastka - min 50 gram na osobę; > Ciasto - min 75 gram na osobę; > Kanapki dekoracyjne 3 rodzaje na osobę; > Sałatki min. 80 gram na osobę; > Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników. Wykonawca zapewni filiżanki, talerzyki, szklanki, sztućce, serwetki, sprzęt oraz obsługę. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę. 2. Przygotowanie poczęstunku na ognisko dla 120 osób > Kawa czarna z ekspresu w filiżankach - 250 ml na osobę; > Herbata czarna tradycyjna w filiżankach - 250 ml na osobę; > Woda mineralna gazowana, niegazowana i sok - 250 ml na osobę; > Ciastka - min 50 gram na osobę; > Ciasto - min 75 gram na osobę; > Kanapki dekoracyjne 3 rodzaje na osobę; > Sałatki min. 80 gram na osobę; > Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników. > Bigos - min. 300 gram na osobę; > Kiełbasa na ognisko - min. 100 gram na osobę; > Keczup/ musztarda i pieczywo dla wszystkich uczestników projektu bez ograniczeń. Wykonawca zapewni jednorazowe- kubeczki, talerzyki, sztućce, serwetki, dowóz produktów, sprzęt oraz obsługę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Przygotowanie i wydanie 5000 posiłków dla 120 osób podczas 35 spotkań (obiadów dwudaniowych przez, które należy rozumieć posiłek składający się z zupy - 300 gram oraz drugiego dania z surówką (ziemniaki lub zamiennik: makaron, ryż, kasza - 200 g na osobę, mięso - 100 g na osobę, surówka - 80 g na osobę ), kompot - 250 g na osobę. Wykonawca zapewni filiżanki, talerzyki, szklanki, sztućce, serwetki, sprzęt oraz obsługę. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na terenie miasta Kolno w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę. Ilość sporządzanych poczęstunków i posiłków na osobę może ulec zmniejszeniu w przypadku nieobecności określonej liczby osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. akceptują treść specyfikacji bez zastrzeżeń. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli : 1. jest niezgodna z ustawą; 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3; 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert ; 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - aktualny wpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, - kserokopia decyzji Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej zezwalającej na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, - oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - nr 2. Wyżej wymienione dokumenty, mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprkolno.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach