Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-356 Olsztyn, ul. Jagiellońska 91
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5357684 , fax. 089 5357684
- Data zamieszczenia: 2014-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
ul. Jagiellońska 91 91
10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5357684, fax. 089 5357684
REGON: 51965302200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej do województwa dolnośląskiego i Czech /Wymiana doświadczeń w zakresie rolnictwa i poznanie dobrych praktyk współfinansowanych ze środków z UE na obszarach wiejskich/ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest: Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej do województwa dolnośląskiego i Czech /Wymiana doświadczeń w zakresie rolnictwa i poznanie dobrych praktyk współfinansowanych ze środków z UE na obszarach wiejskich/. W wyjeździe będzie uczestniczyć 41 osób (rolnicy i pracownicy doradztwa rolniczego, przedstawiciel urzędu marszałkowskiego województwa warmińsko - mazurskiego). Ponadto ze strony Wykonawcy przewodnik wyjazdu, tłumacz po stronie czeskiej oraz dwóch kierowców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wmodr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie wycieczki do Berlina dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Dodano: 2015-02-12 - Organizacja 5-dniowego wyjazdu studyjnego do Austrii dla doradców rolniczych i producentów rolnych celem wymiany doświadczeń na temat integrowanej ochrony roślin oraz przetwórstwa i sprzedaży bezpośredniej w gospodarstwach rolnych
Dodano: 2014-09-11 - Organizacja 5-dniowego wyjazdu studyjnego do Bawarii - region Norymbergii (Niemcy) na temat dobrych praktyk przedsiębiorczości na terenach wiejskich
Dodano: 2014-09-03 - Organizacja dwóch 5-dniowych wyjazdów studyjnych do Landu Bawaria (Niemcy) oraz do Austrii
Dodano: 2014-08-19 - Zorganizowanie wycieczki do Rzymu dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Dodano: 2014-01-09 - Zorganizowanie wycieczki do Sztokholmu dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Dodano: 2013-09-05 - Zorganizowanie wycieczki do Sztokholmu dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Dodano: 2013-07-18 - Zorganizowanie wycieczki zagranicznej dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Dodano: 2013-06-27 - Zorganizowanie: jednego wyjazdowego warsztatu terapeutyczno - integracyjnego, trzech wizyt studyjnych oraz jednego wyjazdowego warsztatu terapeutyczno - animacyjno - integracyjnego dla uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu systemowego Od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-05-20