Nadleśnictwo Mircze ogłasza przetarg
- Adres: 22-530 Mircze, ul. Hrubieszowska 55
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6519002, 6519074 , fax. 084 6519002
- Data zamieszczenia: 2014-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Mircze
ul. Hrubieszowska 55 55
22-530 Mircze, woj. lubelskie
tel. 084 6519002, 6519074, fax. 084 6519002
REGON: 95001500300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/mircze
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2014 mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego oraz przedmiotów uzupełniających do munduru leśnika, odzieży roboczej i obuwia bhp. Sorty mundurowe winny być wykonane z tkanin i wzorów określonych: 1. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r. Nr 51,poz. 342), 2. Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, 3. Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,. 4. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, 5. Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika 6. Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Łączna ilość zamówienia wynosi 5416 pkt. Rozbicie orientacyjne na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższa tabela. Lp Nazwa sortymentu Ilość I Mundur wyjściowy leśnika x Marynarka męska i damska garbadyna 5 Spodnie męskie i damskie garbadyna 10 Spódnica garbadyna 1 Koszula męska , bluzka damska 11 Koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% 11 Krawat 10 Kapelusz męski, damski 6 Kurtka damska 1 Kurtka męska 10 Czapka 4 Szalik 6 Rękawice męskie, damskie 21 Skarpety przejściowe termoaktywne 97 Półbuty wyjściowe męskie 9 II Mundur codzienny leśnika x Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem 10 Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem - bawełna 100% 5 Sweter 18 Kamizelka 10 Bluza z polaru / winstoper / 15 Kurtka wierzchnia 10 Czapka zimowa 5 Półbuty Sympatex 7 Półbuty Gore-tex 7 III Mundur terenowy leśnika x Bluza z kamizelką letnią 15 Spodnie letnie 15 Kurtka zimowa 10 Spodnie zimowe 10 Czapka letnia 14 Czapka zimowa 9 Trzewiki Gore-tex niskie 7 Trzewiki Gore-tex wysokie 7 Trzewiki niskie Gore-tex z ociepleniem Thinsulate 10 Trzewiki wysokie Gore-tex z ociepleniem Thinsulate 7 V Oznaki uzupełniające x Oznaki służbowe wyhawftowane bajorkiem 25 Łączna ilość zamówienia odzieży roboczej i obuwia bhp zawiera tabela poniżej VI Ubrania i obuwie BHP x 1 Buty gumowe zielone ze skarpetą 36 2 Czapka robocza ocieplana 2 3 Czapka robocza letnia 2 4 Fartuch ochronny 16 5 Kurtka wodochronna 20 6 Ocieplacz 4 7 Obuwie filcowo-gumowe 39 8 Płaszcz p. deszczowy 4 9 Rękawice ochronne 20 10 Trzewiki przemysłowe 2 11 Ubranie robocze dla robotnika 1 12 Ubranie całoroczne adm. 2 13 Koszula flanelowa 1 14 Kalesony 1 15 Ubranie letnie dla robotnika 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych); 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BS Dołhobyczów 94 1500 1807 1218 0002 4332 0000 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; . e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie tak aby oryginał można było zwrócić Wykonawcy bez dekompletowania oferty. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.02.2014 do godz. 900. W przypadku wpłaty gotówkowej, za skuteczne wniesienie wadium uznaje się moment uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. a) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. b) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. c) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną form wadium zostanie wykluczony z postępowania. d) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. e) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . f) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. ustawy Pzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń o którym mowa w art.25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/mircze
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK,ORAZ SORTÓW BHP W 2016 r.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa w 2016 roku mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego, przedmiotów uzupełniających do munduru leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży ochronnej bhp.
Dodano: 2016-03-10 - DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ORAZ SORTÓW BHP W 2016 r.
Dodano: 2016-03-09 - DOSTAWA FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Józefów w 2015 r
Dodano: 2015-06-10 - DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ORAZ SORTÓW BHP W 2015 r.
Dodano: 2015-05-26 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Łuków w roku 2015
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2015r.
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2015r.
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa przedmiotów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2015
Dodano: 2015-04-16