Przetargi.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WYMIANA 12 SZT LAMP ULICZNYCH WRAZ ZE SŁUPAMI NA LAMPY LED

Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7614425 , fax. 022 7614446
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
    ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7 7
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 022 7614425, fax. 022 7614446
    REGON: 01015399000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WYMIANA 12 SZT LAMP ULICZNYCH WRAZ ZE SŁUPAMI NA LAMPY LED
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie: wymiany 12 szt. lamp ulicznych oświetlających teren WITU na lampy LED o mocy do 70 W wraz ze słupami. Słupy stalowe ocynkowane z wysięgnikami i fundamentem betonowym. Wysokość słupa 6m. Oprawy LED odporne na korozję, z regulowanym kątem wychylenia. Średni pobór mocy 60 ÷ 70 W. Nominalny strumień świetlny 5 500 ÷ 8 000 lm. Temperatura barwy światła 5 000 K. Klosze lamp szklane o wysokiej przejrzystości, szczelność komory elektrycznej IP66. Zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1 400,00 PLN (słownie złotych jeden tysiąc czterysta, 00.100) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 1 400,00 PLN .słownie złotych jednego tysiąca czterystu 00.100 z zaznaczeniem numeru sprawy ZPR.3.15.L3.KO. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach