Przetargi.pl
Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta urządzeń

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta urządzeń. Zamawiający posiada w obudowie BLc7000 serwery BL685c, serwery BL460, przełączniki SAN, przełączniki Ethernet, moduł zarządzania Onboard Adminitrator. Ponadto macierze dyskowe FC dual controller, biblioteki taśmowe FC LTO-4. Wymaganie ogólne. Przedmiotem zamówienia jest zakup dla Zamawiającego odpowiednich pakietów lub kontraktów serwisowych producenta urządzeń dla infrastruktury, która jest w posiadaniu Zamawiającego. Zakupione dla Zamawiającego pakiety lub kontrakty serwisowe muszą zapewniać ciągłość wsparcia serwisowego producenta dla posiadanej infrastruktury i nie mogą prowadzić do wystąpienia przerwy lub utraty obecnego wsparcia serwisowego. W ramach oferowanego produktu Producent umożliwia zgłoszenie naprawy gwarancyjnej przez Internet lub telefon po podaniu numeru seryjnego i kodu produktu (part number) bez potrzeby przedstawiania dokumentów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji bezpośrednio u Producenta. Dostarczone pakiety lub kontrakty usług serwisowych nie mogą być przypisane wcześniej do innego użytkownika, muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucji producenta, przeznaczone dla użytkownika z terytorium Polski oraz będącego jednostką sektora finansów publicznych (Gmina Miasto Oleśnica oraz jej jednostki). Zapewnione musi być wsparcie producenta w języku polskim i możliwość przedłużania tego wsparcia co najmniej w zakresie napraw lub wymiany, poprawek funkcjonalności i poprawek bezpieczeństwa. Dostawa przedłużenia pakietów lub kontraktów serwisowych producenta następujących urządzeń co najmniej do dnia 31 sierpnia 2019 r.: - HP B-series 8/24c BladeSystem SAN Switch CN8027B0EE minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP B-series 8/24c BladeSystem SAN Switch CN8027B0CZ minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032C minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032D minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032J minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032G minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032H minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL685c G6 CTO Blade CZJ030032F minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl GB80281XW1 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP MSL4048 2 LTO-4 Ultrium1840 FC TP Lib DEC02702PV minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP MSL2024 1 LTO-4 Ultrium1840 FC TP Lib Nr ser.: DEC042050A minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP P2000 G3 MSA FC Dual Cntrl LFF Array Nr ser.: 2S6043B180 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care CTR 6 godzin SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP P2000 Dual I/O LFF Drive Enclosure Nr ser.: 2S6235D325, model AP843B minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care CTR 6 godzin SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0471G9K minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0481M11 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0481M10 minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. - HP BL460c G6 CTO Blade OEM Nr ser.: CZJ0481M0Z minimalny poziom wsparcia: HPE Foundation Care NBD SVC, HPE Hardware Maintenance Onsite Support, HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC, HPE Collaborative Remote Support. Ponadto wymagane jest spełnienie następujących warunków: - naprawa w miejscu instalacji (części, robocizna, serwis, transport), - uszkodzone dyski pozostają u klienta, - zgłaszanie uszkodzeń całodobowo, 7 dni w tygodniu telefonicznie oraz e-mail - obsługa zgłoszeń w języku polskim zarówno pisemnie jak i telefonicznie - wsparcie telefoniczne oraz naprawy świadczone mają być przez wyszkolonych inżynierów, a nie przez call center bazujące na skryptach rozmów telefonicznych, - w czasie obowiązywania pakietu lub kontraktu serwisowego producent lub wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu bezpłatnie wydanych nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych) o ile pojawią się w okresie gwarancyjnym, - możliwość weryfikacji na stronie internetowej producenta sprzętu co najmniej następujących informacji: daty początkowej i końcowej obowiązywania pakietów lub kontraktów serwisowych z wyszczególnieniem który poziom wsparcia do którego urządzenia jest przypisany i kiedy upływa. Informacje ogólne i zastrzeżenia: W składanej ofercie zabronione jest używanie wyrażeń: “LUB RÓWNOWAŻNY”, oraz „NA PRZYKŁAD”. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje odrzucenie oferty. Oferta powinna zawierać cenę netto, należne podatki oraz cenę brutto. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub niekompletnych lub niejednoznacznych. W przypadku powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego należy dołączyć do oferty stosowną informację ze wskazaniem których elementów oferty obowiązek dotyczy. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 72591000-4;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72591000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/14/2018 Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach