Przetargi.pl
Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Oracle

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 777 90 23, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 777 90 23, , fax. -
    REGON: 22287361000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cui.wroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Oracle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy jest przedłużenie świadczonych przez producenta Usług Asysty Technicznej dla Oprogramowania Oracle (dalej Wsparcie) na poziomie Premier Support (inaczej Software Update License & Support) na okres od ich wygaśnięcia do dn. 01.03.2021 r. dla: a) 3 licencji Oracle Database Standard Edition (Processor Perpetual, FULL USE) o numerach CSI: 19739557, 19779438, 20376660, z jednoczesną konwersją licencji do Standard Edition 2, dla których Wsparcie wygasa w dn. 01.03.2020 r. b) 1 licencji Oracle Database Standard Edition 2 (Processor Perpetual, FULL USE) o numerze CSI: 22681570, dla której Wsparcie wygasa w dn. 20.11.2020 r. 2. Wsparcie, o którym mowa w ust. 1, będzie świadczone na poziomie Premier Support zgodnie z opublikowanym przez producenta aktualnym dokumentem Zasady Świadczenia Usług Asysty Technicznej dla Oprogramowania Oracle i będzie obejmowało w szczególności: a) aktualizacje programów, poprawki, alarmy dot. zabezpieczeń i pakiety poprawek; b) aktualizacje związane z przepisami podatkowymi i zmianami wymagań prawnych; c) skrypty podwyższające wersję; d) certyfikacje z większością nowych produktów lub wersji produktów stron trzecich; e) najważniejsze wersje produktów i technologii, jeżeli zostaną udostępnione wedle własnego uznania Oracle, które mogą obejmować ogólne usługi serwisowe, wybrane funkcjonalności i aktualizacje dokumentacji; f) całodobową asystę w odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe przez 7 dni w tygodniu, w tym dostęp do serwisu internetowego My Oracle Support. 3. Konwersja licencji ma umożliwiać pełne korzystanie z Usług Asysty Technicznej dla Oprogramowania w zakresie określonym przez producenta, a w szczególności dawać prawo do aktualizacji oprogramowania również do wersji dostępnych jedynie na podstawie licencji Standard Edition 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty 2. zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach