Przetargi.pl
Przedłużenie wsparcia dla routera M20

Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6383500 , fax. 042 6312839
  • Data zamieszczenia: 2010-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe
    ul. Wólczańska 175 175
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6383500, fax. 042 6312839
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedłużenie wsparcia dla routera M20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest : Usługa przedłużenia wsparcia dla routera M20 do 31.12.2012. II. Warunki serwisowe wsparcia: 1. Definicje: a) Za awarię o priorytecie krytycznym uważa się każdą awarię routera w trakcie normalnej pracy, która: powoduje krytyczne pogorszenie funkcjonowania sieci lub, ma krytyczny wpływ na dostępność sieci lub, ma krytyczny wpływ na jakość świadczonych usług lub, ma krytyczny wpływ na system zarządzania siecią - Przykłady: uszkodzenie komponentu nieredundantnego, awaria skutkująca znacznym lub całkowitym wstrzymaniem przesyłania ruchu klienckiego na danym routerze, ciągłe restarty routera, długotrwała utrata stabilności dynamicznych protokołów rutingu na danym routerze b) Za awarię o priorytecie wysokim uważa się każdą awarię routera w trakcie normalnej pracy, która: powoduje poważne pogorszenie funkcjonowania sieci lub, ma poważny wpływ na dostępność sieci ruterów IP lub, ma poważny wpływ na jakość świadczonych usług lub, ma poważny wpływ na możliwość naliczania opłat lub, ma poważny wpływ na system zarządzania siecią - Przykłady: powtarzające się (nie ciągłe) restarty routera, powtarzająca się utrata stabilności dynamicznych protokołów rutingu na danym routera, poważne obniżenie jakości świadczonych usług, niemożność zbierania statystyk SNMP z routera. c) Za awarię o priorytecie średnim uważa się każde mniej istotne pogorszenie funkcjonalności lub wydajności sieci, które ma wpływ na jakość świadczonych usług użytkownikom lub utrudnia kontrolę lub skuteczność eksploatacji. - Przykłady: uszkodzenie komponentu redundatnego np. karta RE, SSB, zasilacz utrudnienia w zbieraniu statystyk SNMP z routera d) Za awarię o priorytecie niskim uważa się wszelkie inne uszkodzenia nie mające wpływu na pracę sieci, a w szczególności na pracę użytkowników oraz uszkodzenia w niewielkim stopniu utrudniające kontrolę lub skuteczność eksploatacji. - Przykłady: uszkodzenie komponentu redundantnego nie powodujące utraty redundancji routera np. uszkodzenie flash-a na karcie RE, jednokrotny restart routera (wyjaśnienie przyczyny), jednokrotny restart pojedynczego komponentu (redundantnego lub nie) routera (wyjaśnienie przyczyny), poważne niezgodności lub wady występujące w dokumentacji, niepoprawna prezentacja statystyk ruchu, brak synchronizacji alarmów na serwerach primary i backup wszelkie inne uszkodzenia i problemy, które nie są objęte innymi priorytetami 2. Czasy reakcji i usunięcia awarii w zależności od jej priorytetu: Priorytet Dostępność Reakcja Rozwiązanie tymczasowe (tymczasowe przywrócenie funkcjonalności systemu) Naprawa* Krytyczny 24x7 4h 8h 24h Wysoki 8:00 - 17:00 12h 24h 48h Średni 8:00 - 17:00 24h 10 dni 21 dni Niski 8:00 - 17:00 następny dzień roboczy Nie dotyczy 30 dni * Jeżeli w ramach naprawy wdrożone zostało rozwiązanie tymczasowe, wykonawca zobowiązuje się do wdrożenia ostatecznego w pełni przywracającego funkcjonalność sprzed wystąpienia problemu w ciągu 60 dni od zgłoszenia problemu. 3. Dodatkowe warunki : a. Naprawy sprzętu odbywać się będą w siedzibie zamawiającego. b. W przypadku brak możliwości naprawy uszkodzonego podzespołu w siedzibie zamawiającego możliwe jest jego odesłanie do producenta/wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego dostarczenia przez wykonawcę elementu na wymianę. Dopuszczalne jest dostarczenie elementu zastępczego, który zostanie odesłany w późniejszym czasie do wykonawcy po dostarczeniu elementu docelowego. c. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego podzespołu wymiana nastąpi po upływie maksymalnie 10 dni. d. Wszelkie przesyłki uszkodzonych elementów celem ich serwisu dokonywane są na koszt wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach