Przetargi.pl
Przedłużenie i zakup nowych licencji ESET Endpoint Nod 32 Suite z abonamentem rocznym dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedłużenie i zakup nowych licencji ESET Endpoint Nod 32 Suite z abonamentem rocznym dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie i zakup nowych licencji ESET Endpoint Nod32 Suite dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. a) Zamawiający zamierza przedłużyć i zakupić 500 licencji na stacje robocze w tym serwery, uwzględniając poniższe licencje: - I Wydział Pracy Środowiskowej - 60 licencji na stacje robocze, okres ważności upływa z dniem 30.07.2012 roku. - II Wydział Pracy Środowiskowej - 61 licencji na stacje robocze, okres ważności upłyną z dniem 24.06.2012 roku -III Wydział Pracy Środowiskowej- 60 licencji na stacje robocze, okres ważności upływa z dniem 15.09.2013 roku - Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej - 20 licencji na stacje robocze, okres ważności upłyną z dniem 05.05.2012 roku; - 299 nowych licencji b) okres ważności licencji - 1 rok c) Zamawiający wymaga aby dostarczone oprogramowanie pochodziło z legalnego źródła d) termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy e) Wykonawca dostarczy oprogramowanie na własny koszt do siedziby Zamawiającego f) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dostawie na minimum 2 dni przed jej planowanym terminem g) z przekazania oprogramowania utrwalonego na nośnikach wraz z dokumentami licencyjnymi i pozostałą dokumentacją, zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego h) w przypadku zastrzeżeń Zamawiającego dotyczących oprogramowania nośników lub kompletności dokumentacji, Zamawiający odmówi ich odbioru podając do protokółu powody odmowy i termin usunięcia stwierdzonych usterek; i) Wykonawca na własny koszt i na własne ryzyko usunie stwierdzone usterki. j) po usunięciu usterek, procedura odbioru zostanie powtórzona; k) w ramach opieki serwisowej świadczonej przez Wykonawcę , Zamawiający będzie miał prawo do: - wsparcia technicznego; - uaktualniania -aktualizacji l) okres gwarancji na oprogramowanie będzie zgodny z gwarancją producenta, będzie jednak liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokółu odbioru; ł) w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia nieodpłatnie wszelkich usterek dostarczonego oprogramowania lub dostarczonej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego nośnika na którym zostało zapisane oprogramowanie na nowy, wolny od wad; m) reklamacje będą zgłaszane Wykonawcy w formie pisemnej; n) Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia usterek w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia w formie pisemnej. o) zapłata za dostarczone oprogramowanie nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie do 21 dni, od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, do siedziby Zamawiającego tj. Miejskiego Ośrodka m) reklamacje będą zgłaszane Wykonawcy w formie pisemnej; n) Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia usterek w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia w formie pisemnej. o) zapłata za dostarczone oprogramowanie nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie do 21 dni, od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, do siedziby Zamawiającego tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 147/149 Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/ zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach