Przetargi.pl
Przeciwpożarowe wydzielenie klatek schodowych w budynku głównym domu Pomocy Społecznej w Ścinawce Dolnej

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-410 Ścinawka Średnia, Ścinawka Dolna 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 871 53 57 , fax. 0-74 871 53 57
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Ścinawka Dolna 17 17
    57-410 Ścinawka Średnia, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 871 53 57, fax. 0-74 871 53 57
    REGON: 00079529300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeciwpożarowe wydzielenie klatek schodowych w budynku głównym domu Pomocy Społecznej w Ścinawce Dolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wydzielenie klatek schodowych drzwiami o odpowiedniej odporności ogniowej, montaż drzwi wejściowych do pokoi mieszkańców, oraz montaż instalacji elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000zł dwa tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem postępowania, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca musi zapewnić 60 miesięczny okres bezpłatnej gwarancji, Wykonawca musi zapewnić 21 dniowy termin płatności przelewem. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 2 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy, który będzie prowadził budowę, posiada wymagane uprawnienia. 5.Szczegółowy kosztorys ofertowy. 6.Wykaz rzeczowo finansowy robót swoim rodzajem odpowiadający przedmiotowi zamówienia. 7.Zaparafowana umowa załącznik nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach