Przetargi.pl
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz wyrównanie szans mieszkańców w gminie Orły

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6712693, 6712694 , fax. 16 736 24 34
  • Data zamieszczenia: 2014-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 16 6712693, 6712694, fax. 16 736 24 34
    REGON: 65090035800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz wyrównanie szans mieszkańców w gminie Orły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest: a)Dostawa sprzętu komputerowego do uczestników projektu, w tym: -instalacja i uruchomienie 140 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w gospodarstwach domowych beneficjentów ostatecznych (BO) objętych projektem, -instalacja i uruchomienie 135 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w 8 jednostkach podległych Zamawiającego (JP), objętych projektem, -instalacja i uruchomienie 8 drukarek, w jednostkach podległych Zamawiającemu (JP), objętych projektem, -licencja praw najmu dla pakietów biurowych i systemu operacyjnego oraz aktualizacja oprogramowania dla 140 gospodarstw domowych beneficjentów projektu (BO) -licencja praw najmu dla pakietów biurowych i systemu operacyjnego oraz aktualizacja oprogramowania dla 8 jednostek podległych beneficjentowi (JP) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ i zawiera podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w niniejszym dokumencie. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć , że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-ekspolatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy odniesienia, przy opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.Warunki gwarancji 1.Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji. 2.Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia 3.Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4.Wymagany okres gwarancji na dostawy wynosi: -na dostawę zestawów komputerowych i notebooków - na okres 24 miesiące licząc od dnia zakończenia i odbioru tego,zadania przez Zamawiającego. -na dostawę drukarek komputerowych dla JP - na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia i odbioru tego zadania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 27 500,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tys. pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żurawicy o/Orły Nr: 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną