Przetargi.pl
PRZEBUDOWĘ UL. ENERGETYKÓW W MIĘDZYBRODZIU ŻYWIECKIM I MIĘDZYBRODZIU BIALSKIM

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-311 Czernichów, ul. Żywiecka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8661325 , fax. 033 8661287
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej
    ul. Żywiecka 2 2
    34-311 Czernichów, woj. śląskie
    tel. 033 8661325, fax. 033 8661287
    REGON: 55316852690000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWĘ UL. ENERGETYKÓW W MIĘDZYBRODZIU ŻYWIECKIM I MIĘDZYBRODZIU BIALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sieci dróg gminnych w Gminie Czernichów poprzez przebudowę ul. Energetyków w Międzybrodziu Żywieckim i Międzybrodziu Bialskim - drogi gminnej, która stanowi jednolity ciąg drogowy. Długość przebudowanych dróg gminnych wyniesie 1,34 km, długość wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej 1,35 km, długość wybudowanych chodników - 1,26 km, zaś długość przebudowanych utwardzonych poboczy - 1,1 km. 2.W ramach projektu zrealizowane zostaną takie prace jak: - roboty ziemne, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie wylotów brzegowych, - wykonanie chodnika wraz z wjazdami, - konieczne zabezpieczenie infrastruktury technicznej, - konieczne przekładki infrastruktury technicznej, - konieczne roboty branżowe, - utwardzenie pobocza, - usunięcie spękań nawierzchni, - likwidacja wysadzin i przełomów, - wykonanie warstwy szczepnej, - wykonanie nawierzchni bitumicznej, - organizacja ruchu. 3.Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w następujących załącznikach do SIWZ; 3.1.Projekt Wykonawczy zawierający; -Projekt Wykonawczy remontu drogi gminnej ulica Energetyków w Międzybrodziu Bialskim i Międzybrodziu Żywieckim. -Projekt Budowy chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Energetyków w Międzybrodziu Żywieckim i Międzybrodziu Bialskim - kanalizacja deszczowa, -Projekt Budowy chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Energetyków w Międzybrodziu Żywieckim i Międzybrodziu Bialskim - branża drogowa, 3.2.Przedmiary: -budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Energetyków w Międzybrodziu Bialskim i Międzybrodziu Żywieckim - kanalizacja deszczowa, -budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ul. Energetyków w Międzybrodziu Bialskim i Międzybrodziu Żywieckim - branża drogowa, 3.3.Operat wodno - prawny na odprowadzanie wód deszczowych i na wykonanie urządzeń do ich odprowadzania. 3.4.Projekt Organizacji Ruchu 3.5.STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Porąbce Nr 68 8124 0009 2001 0000 0172 0003. Kserokopię dowodu wpłaty wadium (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej, ul. Żywiecka 2 , 34-311 Czernichów w pok. 22 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) 1.1 Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) Udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności; - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 1 000 000,00 zł, 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności w wysokości co najmniej takiej jak wartość składanej przez wykonawcę oferty. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 1. Do wykazu należy dołączyć niezbędne odpisy uprawnień oraz z aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z określonym w nim terminem ważności. 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością zał. nr II. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej takiej jak wartość składanej przez wykonawcę oferty. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony szczegółowo Formularz Ofertowy na załączonym druku A 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr III. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zał. nr IV. 4) Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę(osoby) - druk B 5) Harmonogram robót w ujęciu rzeczowo - finansowym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktur częściowych, zawierający zestawienie kosztów elementów robót, bez podatku VAT. 6) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi, tabelą elementów scalonych i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia, opracowany na podstawie przedmiaru robót. Przedmiar robót jest dokumentem informacyjnym służącym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Kosztorys ofertowy ma znaczenie pomocnicze do ustalenia płatności częściowych. 7) Potwierdzenie wniesienia wadium. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginałów albo czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentacji zgodnie z załączonym pełnomocnictwem, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić w inny sposób. Oferty muszą spełniać warunki formalne: właściwy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wpisem z rejestru, nadto zaznacza się, że forma prawna prowadzonej działalności winna być dostosowana do obowiązujących aktualnie przepisów prawa. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 6. Wykonawcy wspólnie mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie wspólnie zamówienia musi spełnić wymogi formalne. Do wykonawców o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przed podpisaniem umowy zamawiający będzie żądał od wykonawców występujących wspólnie, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach