Przetargi.pl
Przebudowę pomieszczeń Pracowni RTG i Endoskopii wraz z dostawą i montażem 2 szt. aparatów RTG i zestawu do endoskopii w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Mogilnie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Kościuszki 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3152515 , fax. 042 3152533
  • Data zamieszczenia: 2010-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
    ul. Kościuszki 10 10
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3152515, fax. 042 3152533
    REGON: 09235811200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę pomieszczeń Pracowni RTG i Endoskopii wraz z dostawą i montażem 2 szt. aparatów RTG i zestawu do endoskopii w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet A - Przebudowę pomieszczeń Pracowni RTG i Endoskopii (część I) - 45300000, 45215140, 45215148, 45215143 W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Rodzaje robót i prac : a) Roboty budowlane - roboty rozbiórkowe, betonowanie konstrukcji, ściany gips-karton i okładziny ścian RTG, okładziny ścian i stropów, drzwi , stolarka drzwiowa i okienna, posadzki, roboty malarskie, b) Roboty sanitarne wod-kan - Montaż wewnętrznej instalacji wody użytkowej i ppoż, Montaż i dostawa kanalizacji sanitarnej, c) Instalacja centralnego ogrzewania - Roboty związane z remontem - demontaże, przebicia, Roboty demontażowe instalacji c.o., Montaż instalacji c.o., d) Instalacja gazów medycznych, e) Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z automatyką - Montaż instalacji wentylacji, Próby i uruchomienie instalacji wentylacji, Izolacja instalacji wentylacji, Montaż klimatyzatorów (z dostawą), Automatyka instalacji wentylacji, f) Instalacja chłodu - montaż instalacji chłodu, g) Instalacje elektryczne i teletechniczne - instalacje elektryczne, tablice elektryczne, linie zasilające - WLZ, instalacje oświetlenia i siły, instalacje wentylatorni, instalacje teletechniczne (trasy do prowadzenia przewodów teletechnicznych, instalacje telefoniczne, instalacja domofonowa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - szczegółowy zakres robót - stanowiący załącznik nr 1C do SIWZ, - dokumentacja projektowa opracowana przez firmę - Biuro Projektów Oziewicz Szymaniak s. c. i PRACOWNI PROJEKTOWEJ , która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami przeprowadzenia i wykonania robót budowlanych co stanowi załącznik nr 7 do SIWZ Pakiet B - Zakup aparatów RTG kostno płucnych wraz z montażem (część II) - 331116007 W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Aparat RTG - kostno płucny 2 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu B (część II) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Pakiet C - Zakup zestawu do endoskopii wraz z montażem (cześć III) - 33169000, 33168000, W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Zestaw do endoskopii 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu C (część III) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: Pakiet A ( Część I ) - 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Pakiet B ( Część II ) - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Pakiet C ( Część III ) - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie Bank Millennium Oddział Mogilno 05116022020000000060888196 . Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Biurze Zamówień Publicznych - P. Wojciech Fiderewicz. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 lutego 2010 roku do godz. 9:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach