Urząd Miejski Gminy Kłecko ogłasza przetarg
- Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4270125 , fax. 061 4270221
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Kłecko
ul. Dworcowa 14 14
62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
tel. 061 4270125, fax. 061 4270221
REGON: 00052942700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowę nawierzchni jezdni w ulicach Kościuszki , Czerniejewskiej i Wojtkowiaka w Kłecku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przebudowę ulicy Kościuszki w Kłecku działka nr 133 - ułożenie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na całej powierzchni pasa jezdni. Przed ułożeniem nawierzchni konieczne jest przygotowanie podbudowy w miejscach poszerzenia. W pasie jezdni na poszerzeniu należy wykonaniu podbudowę tłuczniową. Konstrukcja podbudowy: - masa mineralno-asfaltowa grubości 5cm ( zamknięcie podbudowy) - podbudowa z tłucznia 4-31,5mm grubości 8cm - podbudowa z tłucznia 31,5-63mm grubości 15cm - warstwa odsączająca z piasku 10,0cm b)przebudowę ulic Czerniejewskiej i Wojtkowiaka - działki nr 251 i 396- ulice na całej długości posiadaj nawierzchnię bitumiczną, którą przed ułożeniem nawierzchni należy oczyścić, skropić emulsją asfaltową i wyprofilować masą mineralno asfaltową w iloci 50kg/m2. Na tak przygotowanym podłożu należy ułożyć masę mineralno asfaltową grysowo - żwirową warstwą grubości 4,0cm. Do wysokości nowej nawierzchni należy regulować pokrywy studni urządzeń podziemnych. 2.Szczegółowy zakres robót zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana, szczegółowa specyfikacja techniczna oraz kosztorys ofertowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub*: przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić 3 letniej gwarancji i 3 letniej rękojmi na wszystkie roboty, zamontowane elementy i wbudowane materiały będące przedmiotem zamówienia. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI pkt 1 i 2 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie - wg załącznika nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania budowy w zakresie robót drogowych. Kierownik budowy musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Oprócz wyżej wymienionych dokumentów wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu ślepego. b)upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klecko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną