Przetargi.pl
Przebudowę nawierzchni drogi gminnej Nr 674553 G w miejscowości Kościelec Kolonia

Gmina Mycielin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-831 Korzeniew,
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7613123, 7513419 , fax. 0-62 7613181
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mycielin
    62-831 Korzeniew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7613123, 7513419, fax. 0-62 7613181
    REGON: 25085546900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę nawierzchni drogi gminnej Nr 674553 G w miejscowości Kościelec Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 674553 G na długości 800 mb z nawierzchni tłuczniowej na asfaltową w miejscowości Kościelec Kolonia. Parametry techniczne: - klasa drogi - D - kategoria ruchu - KR1 - długość drogi - 800 m - szerokość jezdni - 3,00 m - szerokość poboczy - 2 x 1,00 m - szerokość korony - 5,0 m Szczegółowy zakres robót zawiera :przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mycielin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach