Przetargi.pl
Przebudowę nawierzchni dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Różankach i Santocku

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2014-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 00054206600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę nawierzchni dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Różankach i Santocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na przebudowie nawierzchni dwóch dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach: Różanki (ul.Magnoliowa) oraz Santocko (ul.Żniwna), gmina Kłodawa. Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie z materiałów Wykonawcy warstwy (20cm) podbudowy z kruszyw łamanych betonowych #0/63 oraz warstwy górnej (6cm) podbudowy z kruszyw łamanych #0/31, a także nawierzchni żwirowej (górnej warstwy 5cm) na łącznej powierzchni ok 2800m2. W ramach zadania wykonana zostanie: a) przebudowa nawierzchni ul.Magnoliowej w Różankach (0,33km); b) przebudowa nawierzchni ul.Żniwnej w Santocku (0,357 km). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 1.800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł i 00/100) w każdej z dopuszczalnych przez ustawę Pzp form. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 03 8363 0004 0008 4680 2000 0009 (w tytule przelewu należy wskazać nazwę zadania i nr postępowania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach