Przetargi.pl
Przebudowę instalacji elektrycznej oraz rozbudowę instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I).

Starostwo Powiatowe w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6490742 , fax. 089 6496600
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Iławie
    ul. Gen. Wł. Andersa 2a 2a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6490742, fax. 089 6496600
    REGON: 51075081200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę instalacji elektrycznej oraz rozbudowę instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z Przebudową instalacji elektrycznych oraz rozbudową instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I). 2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwie części: CZĘŚĆ I: Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie CZĘŚĆ II: Rozbudowa instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części - 2. W ramach poszczególnych części nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. 4. W formularzu ofertowym wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. W pozycjach formularza ofertowego, na które Wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy. 5. Zakres robót obejmuje: realizację robót na podstawie projektu budowlanego, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ustaleń ze SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45300000-3 Roboty instalacyjne w budynkach, 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych, 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych. 7. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. 8. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 9. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia (np. aprobaty techniczne). W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęcia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium ustala się w wysokości 1.500,- zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) na każdą część zamówienia, tj.: CZĘŚĆ I: Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie - 1.500,- zł, CZĘŚĆ II: Rozbudowa instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie - 1.500,- zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21 grudnia 2009 r. do godz. 1100. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 55 2030 0045 1110 0000 0166 8970
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunku zawartego w pkt VI ust. 1 lit a) SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ. 2. Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit b) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości co najmniej: - dla instalacji elektrycznej 50.000,- zł - dla instalacji sygnalizacji ppoż 20.000,- zł. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 7 SIWZ, b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz 3 lata stażu pracy zawodowej (w tym min. 2 lata jako kierownik robót elektrycznych). Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 8 i 9 SIWZ. c) dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 10 SIWZ. 3. Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit c) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 12 SIWZ. 4. Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit d) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 4-6 oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ. 5. Wykonawcy, którzy nie złożyli któregokolwiek z w/w oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożone dokumenty zawierają błędy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1). 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zadań, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości co najmniej: - dla instalacji elektrycznej 50.000,- zł - dla instalacji sygnalizacji ppoż 20.000,- zł. Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres obiektu, termin rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, wartość brutto robót budowlanych, dane kontaktowe podmiotu zlecającego zamówienie (do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zadanie zostało wykonane należycie, np. referencje) - zgodnie z wzorem nr 3. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru 4). Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów Wykonawca wskazał takie osoby. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów. 9. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wzór nr 5). 11. Dowód wpłaty wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3-6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 i ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej zamiast zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju, z którego pochodzi, jeśli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach