Przetargi.pl
Przebudowa zespołu sanitarnego przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Gdowie

Zespół Szkół w Gdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-420 Gdów,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4514458 , fax. 12 2514061
  • Data zamieszczenia: 2010-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Gdowie
    32-420 Gdów, woj. małopolskie
    tel. 12 4514458, fax. 12 2514061
    REGON: 00023113600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zespołu sanitarnego przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Gdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy zespołu sanitarnego w istniejącym budynku przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Gdowie pod nr 405. 2.Zakres robót obejmuje miedzy innymi: a/. roboty remontowe ogólnobudowlane, b/.przebudowę ścian oraz montaż drzwi, c/. wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej, d/. wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia, e/. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, f/.wykonanie instalacji wody pitnej, g/.wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej (ubikacji, umywalek i pryszniców), h/. roboty malarskie, i/.wykonanie wszystkich niezbędnych badań, prób i sprawdzeń instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz przewodów kominowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a/. dokumentacji projektowej Projekt budowlany przebudowy zespołu sanitarnego przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Gdowie wraz z przebudową inst.: wod-kan, CO, elektrycznej oraz budowa inst. wentylacji mechanicznej wywiewnej. Lokalizacja: budynek Zespołu Szkół w Gdowie. Opracowanie: Wojciech Miętka - EMWU PROJEKT z siedzibą przy ul. Sobieskiego 20/2 w Krakowie, rok: 04.2010 - załącznik F do SIWZ, b/. przedmiarze Przebudowa zespołu sanitarnego przy sali gimnastycznej - roboty ogólnobudowlane, instalacja wod-kan i CO, instalacja elektrycznej, wentylacja mechniczna- załącznik G do SIWZ c/. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik H do SIWZ. 3.2.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi z decyzji nr 368/2010 z dnia 10.05.2010 r., znak: BGN.7351/G-383/10 wydanej przez Starostę Wielickiego - stanowiącej załącznik I do SIWZ. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.2 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów zawierających parametry tych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 3.2.1. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do: a/. prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b/. zorganizowania placu budowy i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, c/. zabezpieczenie placu budowy winno być tak przeprowadzone aby prace nie utrudniały wejścia i wyjścia użytkowników do i z nieruchomości, d/. zabezpieczenia placu budowy w energię elektryczną, wodę oraz niezbędne urządzenia sanitarne dla potrzeb budowy na koszt własny, e/. wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru, przedstawicielem Zamawiającego - użytkownikiem budynku, f/. prowadzenia robót w sposób możliwie, jak najmniej zakłócający korzystanie z naprawianego obiektu przez użytkowników oraz w pełnej współpracy i pomocy dla użytkowników budynku, g/. uzgadniania z dyrektorem szkoły szczegółowych godzin pracy w trakcie roku szkolnego, h/. prowadzenia Dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, i/. zgłoszenie robót do odbioru, j/. zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, k/. zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, l/. przestrzegania przepisów bhp i ppoż., ł/. zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, m/. zgłaszania Zamawiającemu z 3 dniowym wyprzedzeniem wykonywania robót zanikających celem dokonania ich odbioru przez Zamawiającego, n/. dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, o/. usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, p/. wykonania prac porządkowych w pomieszczeniach objętych pracami budowlanymi oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, r/. wyraźnego widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, s/. naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, t/. udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.Wynagrodzenie ryczałtowe. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach