Przetargi.pl
Przebudowa zespołu pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze budynku nr 2 na segmenty pobytowe dla pacjentów szpitala w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zespołu pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze budynku nr 2 na segmenty pobytowe dla pacjentów szpitala w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy zespołu pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze budynku nr 2 na segmenty pobytowe dla pacjentów szpitala. 2. Forma architektoniczna i funkcja obiektu: 1) w zakresie formy obiektu nie przewiduje się znaczących zmian, na kondygnacji parteru w obrębie istniejącej konstrukcji zamocowane będą płyty balkonowe w układzie analogicznym jak na wyższych kondygnacjach budynku; 2) projektowane pokoje 2 osobowe z łazienkami, wpisane zostały przestrzennie w istniejący układ funkcjonalny i konstrukcyjny budynku. 3. Zakres prac: 1) Roboty rozbiórkowe i demontaże: a) demontaż elementów stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami, b) wykonanie rozbiórek oraz przekuć w ścianach z cegły ceramicznej gr. 12 cm, c) wykonanie rozkuć ścian podokiennych pod instalację drzwi balkonowych, d) demontaż istniejącej armatury sanitarnej i wyposażenia elektrycznego; 2) roboty budowlano-montażowe: a) wykonanie ścian murowanych z cegły K2 gr 12cm lub/i z płyt gipsowo-kartonowych na profilach stalowych zimnogiętych gr. 10 cm z wypełnieniem z wełny mineralnej, b) wykonanie podłączeń elementów wyposażenia sanitarnego do istniejącej instalacji, c) wykonanie zabudowy wnęk i bruzd wraz z tynkowaniem ubytków zaprawą cementową, d) wykonanie gładzi gipsowych, szpachlowań rys i pęknięć ścian i sufitów szpachlą gipsową, e) gruntowanie ścian i sufitu preparatem EURO- GRUNT, f) wykonanie izolacji powłokowych w pomieszczeniach łazienek z uszczelnieniem naroży taśmą izolacyjną, g) malowanie ścian farbami akrylowymi, h) układanie ceramiki ściennej i podłogowej w pomieszczeniach kabin higienicznych oraz gabinetu zabiegowego, i) montaż elementów armatury i urządzeń sanitarnych, j) montaż ościeżnic regulowanych oraz skrzydeł drzwiowych, stolarki okiennej i drzwiowej pcv oraz ślusarki aluminiowej, k) wykonanie posadzki pcv w korytarzu parteru budynku, l) montaż instalacji przyzywowej (bezprzewodowej) oraz kontroli dostępu, m) montaż urządzeń i osprzętu elektrycznego oraz lamp oświetleniowych sufitowych, n) uzupełnienie ocieplenia w ościeżnicach styropianem 2cm z zastosowaniem narożników metalowych, o) wykonanie podokienników z blachy powlekanej pod nową stolarką okienną, p) wykonanie wyprawy elewacyjnej na poziomie parteru oraz balkonów w nawiązaniu do istniejącej konstrukcji na kondygnacji powyżej i malowanie elewacji budynku, q) krycie dachu 1x papa termozgrzewalna, r) wykonanie odcinka drogi dojazdowej ppoż. z kostki betonowej brukowej wraz z podbudową. 4. Wysokość, powierzchnia i liczba kondygnacji: 1) wysokość do 12 m; 2) 3 kondygnacje nadziemne; 3) powierzchnia wewnętrzna 1492,2 m2, w tym parter 373,05 m2. 5. Etapowanie robót budowlanych: 1) Etap I: a) roboty budowlano-instalacyjne w pomieszczeniach nr: G 01, G 02, G 03, G 04, G 05, G 06, G 07, G 08, G 09, G 010 z oddzieleniem strefy od pozostałej części budynku w miejscu drzwi oznaczonych na projekcie jako Alw2 EI 60 oraz klatki schodowej nr 1 prowadzącej na wyższe kondygnacje, b) roboty związane z pokryciem papowym dachu, c) roboty związane z wykonywaniem konstrukcji stalowej balkonów, szalowaniem, zbrojeniem i wylaniem płyt balkonowych, izolowaniem, okładaniem płytkami, montażem balustrad i przegród balkonowych, 2) Etap II: a) roboty budowlano-instalacyjne w pozostałych pomieszczeniach, tj G 11- G 28, b) roboty związane z pracami przy elewacji budynku; 3) po zakończeniu etapu I Zamawiający udostępni pomieszczenia do realizacji etapu II; 4) utrzymuje się oddzielenia strefy jak w etapie I oraz dodatkowo oddzielenie w istniejących drzwiach EI 60 prowadzących do bud. nr 3 i 21 oraz klatki schodowej nr 2 prowadzącej na wyższe kondygnacje budynku; 5) Zamawiający podczas wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy doprecyzuje szczegóły etapowania robót budowlanych. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych oraz warunki ich wykonania został określony w: 1) dokumentacji projektowej - zał. nr 1 do SIWZ; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do SIWZ. 7. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi z chwilą przekazania placu budowy tj. w dniu 15.09.2015 roku. 8. Wykonywane roboty budowlane odbywać się będą na czynnym obiekcie: 1) w godzinach od godz. 7-ej do godz. 17-ej; 2) oraz w innych godzinach po wcześniejszym zgłoszeniu i uzyskaniu zgody ze strony Zamawiającego 9. Materiały/urządzenia równoważne: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/urządzeń innego producenta/typu niż wskazane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zaproponowane materiały zamienne są materiałami równoważnymi, których parametry Zamawiający określił w dokumentacji projektowej - zał. nr 1 do SIWZ; 2) za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze cechy i parametry w stosunku do produktów referencyjnych określonych w dokumentacji projektowej; 3) przedstawione w SIWZ (dokumentacji projektowej) materiały referencyjne służą jedynie określeniu minimalnych parametrów, jakie muszą one spełniać i nie stanowią wskazania konkretnego producenta czy dostawcy; 4) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to Wykonawca musi wykazać, że zaproponowane rozwiązania są równoważne względem tych określonych w SIWZ, a Zamawiający na etapie oceny oferty dokonana weryfikacji równoważności; 5) w przypadku zaoferowania materiałów zamiennych (równoważnych) Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć to w ofercie, oraz dołączyć do oferty karty techniczne lub inne opracowania potwierdzające ich parametry techniczne; 6) w przypadku braku informacji w złożonej ofercie o zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i na etapie realizacji nie przysługuje mu prawo zastosowania rozwiązań równoważnych. 10. Dołączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót zał. nr 3 do SIWZ stanowić może jedynie dla Wykonawcy dokument poglądowy z którego można posiłkowo skorzystać w celu przygotowania oferty i nie będzie on podstawą jej weryfikacji, jak również nie jest wymagany przy składaniu oferty w postaci kosztorysu ofertowego. 11. Kosztorys ofertowy będzie wymagany: 1) w przypadku udzielania wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny złożonej oferty - art. 90 ust. 1 ustawy Pzp; 2) przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz do przygotowania oferty i zawarcia umowy, Zamawiający umożliwia Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. Spotkanie odbędzie się w dniu 02.07.2015 r. o godz. 11:00 w 21 WSzU-R w Busku Zdroju ul. Rzewuskiego 8. bud. OPAL pokój nr 15. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot Umowy tj.: 1) na roboty budowlane - 60 miesięcy; 2) na urządzenia zakupione przez Wykonawcę - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, lecz nie krótszą niż 24 miesiące, liczoną od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 14. Cena oferty ma charakter ryczałtu i zgodnie z przepisami ustawy Kodeks cywilny wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu z jakiegokolwiek tytułu przez czas realizacji umowy. 15. W przypadku wystąpienia zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiąże się: 1) do wykonania zamówienia dodatkowego powierzonego przez Zamawiającego; 2) aby ceny jednostkowe (R,M,S) pozycji w kosztorysie ofertowym zamówienia dodatkowego nie były wyższe niż ceny jednostkowe w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego, a w przypadku braku cen jednostkowych porównywalnych, Zamawiający z Wykonawcą w drodze negocjacji uzgodnią ceny jednostkowe w oparciu o realia rynku. 16. Podwykonawstwo: 1) Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą; 2) w przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie z udziałem Podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez Podwykonawców; 3) Wykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy, jest obowiązany, w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z niniejszą umową i wymogami określonymi w SIWZ; 4) termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy roboty budowlanej; 5) Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu umowy, o którym mowa w ppkt 3) służy prawo do zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: a) niespełniające wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż określony w ppkt 4); 6) niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, uważane będzie za akceptacje projektu umowy przez Zamawiającego; 7) Wykonawca, Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia; 8) Zamawiający, w terminie 7 dni ma prawo do zgłoszenia pisemnego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w ppkt 7 lub, gdy nie uwzględnia ona zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z ppkt 5; 9) niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie określonym w ppkt 8), uważane będzie za akceptację umowy przez Zamawiającego; 10) wykonywanie robót przez Wykonawcę za pomocą Podwykonawców bez zgody Zamawiającego jest równoznaczne z niepowstaniem solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego i Wykonawcy wobec Podwykonawcy; 11) w przypadku, gdy Wykonawca będzie wykonywał roboty z pomocą Podwykonawców bez zgody Zamawiającego, Zamawiający może wstrzymać wszelkie płatności na rzecz Wykonawcy do czasu wykazania przez Wykonawcę, iż spełnił on wobec swojego Podwykonawcy wszelkie świadczenia za wykonanie tych robót; 12) Wykonawca zamówienia na roboty budowlane, w terminie 7 dni, przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości większej niż 40 000,00 zł brutto; 13) w przypadku, o którym mowa w ppkt 12), jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w ppkt 4, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej; 14) umowy sporządzone przez Wykonawcę z Podwykonawcami, stanowić będą załączniki do umowy; 15)Wykonawca zapewni ustalenie w umowach zawieranych z Podwykonawcami odpowiedzialności za wady na okres nie krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego i aby odpowiadał zakresowi odpowiedzialności przyjętej przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 7, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej 6) Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1). do 6).muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 4 ppkt 3) i 4) muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego; 2) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; 3) wskazanie sumy gwarancyjnej; 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji; 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; 6) określenie terminu ważności gwarancji. 6. Poręczenia określone w pkt 4 ppkt 2) i 5) muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) dokonuje poręczenia; 2) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; 3) kwoty, do wysokości której bank - poręczyciel lub podmioty o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) będą zobowiązane; 4) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank BPH O/Busko - Zdrój nr: 68106000760000320001263294 z dopiskiem - wadium w postępowaniu na Przebudowę zespołu pomieszczeń biurowych w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju -. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejsze oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Na pisemny wniosek Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również w sytuacji, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego, możliwym jest zwrócenie się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni (art. 85 ust 2). 16. Zamawiający, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 wyklucza z postępowania Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą oraz nie wnieśli wadium na przedłużony okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pozacenowe - termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach