Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NOWYCH ZDUNACH NA ŻŁOBEK WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WEJŚCIA DO BUDYNKU

Gmina Zduny ogłasza przetarg

  • Adres: 99-440 Zduny, 1C
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 387 590 , fax. 468 387 423
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduny
    1C
    99-440 Zduny, woj. łódzkie
    tel. 468 387 590, fax. 468 387 423
    REGON: 55159100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzduny.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NOWYCH ZDUNACH NA ŻŁOBEK WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WEJŚCIA DO BUDYNKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach z przeznaczeniem na pomieszczenia żłobka wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. Pomieszczenia żłobka powinny zostać dostosowane do przyjęcia 16 dzieci. 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego zakres przedmiotowy określa SIWZ, dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 2 do SIWZ, istotne postanowienia umowy stanowiące – załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej na żłobek zaprojektowano jako osobną strefę pożarową z oddzielnym projektowanym wejściem do budynku od strony wschodniej. Żłobek składa się z następujących części funkcjonalnych: 1) strefa wejściowa i rozbieralnia dla dzieci, 2) sala zabaw wraz z jadalnią, 3) sala odpoczynkowa, 4) strefa socjalna dla obsługi żłobka, 5) strefa sanitarna dla dzieci. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami określonymi w dokumentacji projektowej. 5. Zakres robót architektoniczno-budowlanych obejmuje w szczególności: 1) prace przygotowawcze, 2) prace konstrukcyjne - wykonanie konstrukcji stalowej wymian ścian nośnych, 3) przemurowania ścian wewnętrznych wraz z pracami rozbiórkowymi, 4) realizacja ścianek działowych z elementami naświetli, 5) realizacja wewnętrznych instalacji sanitarnych, 6) realizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, 7) wykonanie posadzek i podłóg wewnętrznych, 8) wykonanie prac tynkarsko-malarskich, 9) montaż ślusarki zewnętrznej, 10) montaż stolarki wewnętrznej, 11) realizacja obróbek blacharskich, 12) montaż stałego wyposażenia i białej armatury, 13) prace wykończeniowe, 14) prace porządkowe. 6. Zgodnie z dokumentacją projektową obiekt zostanie wyposażony w następujące instalacje: 1) wodociągową, 2) kanalizacji sanitarnej, 3) c.o. i c.w. 4) hydrantową (istniejący hydrant), 5) wentylacji, 6) elektryczną 7. Zagospodarowanie terenu - wyposażenie lokalu w osobne wejścia (wejście główne od strony wschodniej), wejście jako przedsionek i wózkownia, przy nowym wejściu niezbędnym jest wykonanie kompleksowej rampy dla osób niepełnosprawnych wraz ze spocznikiem i schodami wejściowymi oraz dojście chodnikiem do istniejącego ciągu komunikacyjnego przy głównym wejściu do budynku - elementy te zaprojektowano jako nawierzchnia z kostki betonowej. Nad wejściem zostanie wykonane wspornikowe zadaszenie montowane do zewnętrznej ściany budynku. 8. Szczegółowe informacje związane z projektami branżowymi (w tym instalacyjnymi) określone zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej o/Zduny nr rachunku:95 9288 1109 1270 1384 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na „Przebudowa pomieszczeń szkolnych z przeznaczeniem na żłobek.” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. ust. 3. SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający informuje, że w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć: 1) w formie elektronicznej i ma on być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji / poręczenia, 2) w formie papierowej razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: oryginał dokumentu w formie elektronicznej należy złożyć jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach