Gmina Popów ogłasza przetarg
- Adres: 42-110 Zawady, Częstochowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 317 70 67
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Popów
Częstochowska 6
42-110 Zawady, woj. śląskie
tel. 34 317 70 67
REGON: 15139836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminapopow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa zdegradowanego obiektu w celu utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Popów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania przebudowy zdegradoweanego obiektu w celu utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Popów, uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń itp. oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmującą swym zakresem prace przyjęte w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz Koncepcji przebudowy istniejącego budynku w celu utworzenia Centrum Usług Społecznościowych. Zamówienie będzie realizowane w systemie zaprojektuj- wybuduj. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 12.3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Popowie z/s w Zawadach nr rachunku 94 8259 0004 2000 0000 0013 0007 z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa zdegradoweanego obiektu w celu utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Popów” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 12.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego - GMINA POPÓW Zawady ul. Częstochowska 6, 42-110 Popów Urząd Gminy pok. nr 12 Biuro podawcze (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 12.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Przebudowa zdegradoweanego obiektu w celu utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Popów” 12.6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Dokumenty oraz oświadczenia wymagane w postępowaniu : Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 16.1 i formie określonej w Rozdziale 14 SIWZ: 10.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 2) dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 10.2, 10.3 niniejszej specyfikacji, 10.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że : 1) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca / Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 10.3 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y, o którym/-ch mowa w Rozdziale 6 w pkt 6.8: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument lub dokumenty te określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. a)-d) mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 10.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) w ramach zadania „Termomodernizacja budynków komunalnych w zakresie działalności oświatowej, pomocy społecznej, kulturalnej (...)".
Dodano: 2024-03-12 - „Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Rajcza”.
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Świętochłowicach przy ul. Śląskiej
Dodano: 2023-10-22 - Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla budynku Łaźni Łańcuszkowej w Zabrzu przy ul. Wolności 408.
Dodano: 2023-09-27 - „Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę dla zadania „Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Raciborzu”
Dodano: 2023-09-25 - Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla pomieszczeń Budynku dawnych pojazdów zabytkowych wraz z Budynkiem rozdzielni i stacji sprężarek oraz Budynkiem zmiękczalni.
Dodano: 2023-09-12 - „Wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych branżowych) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Górze.”
Dodano: 2023-08-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i adaptacja na cele szkoleniowe obiektów Oddziału Zamiejscowego w Sadowicach COSSW w Kulach”
Dodano: 2023-07-18 - Wykonanie kompletnego projektu budowlanego i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla zabudowy wielorodzinnej przy ul. Starzyńskiego w Bielsku-Białej dz. nr 1251/37 wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2023-07-12 - Wykonanie kompletnego projektu budowlanego i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla zabudowy wielorodzinnej przy ul. S. Starzyńskiego w Bielsku-Białej działka nr 1251/37 wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2023-06-15