Przetargi.pl
„Przebudowa zaplecza sportowego na stadionie im. Alojzego Graja – etap I”

Gmina Łobżenica ogłasza przetarg

  • Adres: 89-310 Łobżenica, ul. Sikorskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobżenica
    ul. Sikorskiego 7
    89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie
    tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
    REGON: 57079120100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa zaplecza sportowego na stadionie im. Alojzego Graja – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Częściowa przebudowa budynku zaplecza sportowego na stadionie im. Alojzego Graja – etap I, w zakresie przebudowy i remontu szatani sportowych warz z wydzieleniem kotłowni. Zakres robót graficznie przedstawiono w projekcie wykonawczym. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Przebudowa pomieszczeń od 01 do 08 oraz wydzielenie kotłowni pom. 19, wskazanych w dokumentacji projektowej zakres obejmuje między innymi: a) demontaż stolarki drzwiowej i okiennej oraz zamurowanie otworów okiennych b) demontaż drzwi rewizyjnych do szafek urządzeń technicznych takich jak tablice podtynkowe, elektryczne, itp. c) rozbiórka fragmentów ścian działowych (niekonstrukcyjnych) d) usunięcie ze ścian lamperii e) skucie posadzek f) usunięcie glazury ze ścian przewidzianych do pozostawienia g) rozbiórka wskazanych ścianek działowych h) usunięcie ze ścian okładzin np.: panele, płyciny etc. i) usunięcie spękanych, obluzowanych, zawilgoconych istniejących tynków ze ścian przewidzianych do pozostawienia oraz z sufitu pomieszczeń j) demontaż wszystkich instalacji technicznych kablowych i rurowych, k) demontaż elementów uzbrojenia instalacji technicznych l) wykonanie nowych warstw podłogowo-posadzkowych m) wykonanie nowych warstw wykończeniowych podłóg wraz z cokołami n) wykonanie nowych warstw izolacyjnych przeciwwilgociowych o) wykonanie nowych ścianek działowych z pustaków gazobetonowych p) wykonanie nowych otworów okiennych z montażem nadproży q) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wewnętrznej i zewnętrznej r) wykonanie uzupełnień wewnętrznych tynków, tynkiem kat III s) wykonanie powłok malarskich oraz okładzin ściennych z płytek t) remont instalacji c.o. oraz wod.-kan. - według części branżowych u) remont instalacji elektrycznych - według części branżowych v) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - według części branżowych 2) Kompleksowe wyposażenie kotłowni w niezbędne urządzenia wraz z podłączeniem do szafki gazowej i badaniami szczelności 3) Zamontowanie kotła gazowego w części administracyjnej wraz z podłączeniem do kotła instalacji wody, c.o. oraz c.w.u. i kuchenki gazowej 4) Wykonanie wszystkich robót budowlanych, wskazanych w dokumentacji, wewnątrz wskazanych pomieszczeń 5) Wymiana okien i drzwi do wskazanych pomieszczeń wraz z parapetami wewnętrznymi 6) Wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w zakresie wskazanych pomieszczeń wraz z rozdzielnią elektryczną z uwzględnieniem przyszłej rozbudowy rozdzielni o pozostałe obwody 7) Wykonanie instalacji wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji w zakresie wskazanych pomieszczeń wraz z zabezpieczeniem i wykonaniem podłączeń (trójników) pod planowane urządzenia 8) Wykonanie kanalizacji sanitarnej na potrzeby wskazanych pomieszczeń wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej 9) Wyposażenia wskazanych pomieszczeń w armaturę sanitarna, 10) Wykonanie instalacji c.o. w zakresie wskazanych pomieszczeń wraz z zabezpieczeniem i wykonaniem podłączeń (trójników) pod planowane urządzenia 11) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie wskazanych pomieszczeń wraz z zabezpieczeniem i wykonaniem podłączeń (trójników) pod planowane urządzenia oraz z montażem centrali wentylacyjnej na dachu 12) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących. 13) Uzyskanie, w imieniu inwestora, decyzji pozwolenia na użytkowanie z uwagi na wykonanie części robót budowlanych określonych w pozwolenia na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) na zasadach określonych w rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowody powinny być dołączone do załącznika „Wykaz robót budowlanych”, wg. załącznika nr 4 do SIWZ; 2) określenia zakresu części zamówienia, którego Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wg. załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich zatrudnienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 6 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 5). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) oświadczenia o obowiązku podatkowym u Zamawiającego – załącznik nr 8 do SIWZ, 5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 250 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach