Przetargi.pl
Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1-11 (I etap) – II postępowanie

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 440 901 , fax. 756 440 925
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 440 901, fax. 756 440 925
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1-11 (I etap) – II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1 ÷ 11 (I etap), (działki nr 350/12 oraz 423 obr. 9 w Bolesławcu) obejmujący wykonanie zagospodarowania terenu przy budynku nr 7 do 9 (miejsca postojowe oraz chodniki i droga manewrowa), oświetlenia drogowego typu parkowego (4 szt.) oraz odwodnienie części terenu (przy budynku nr 7 – 11) z wpięciem do kanalizacji ogólnospławnej w drodze ul. Słowackiego. 1. W ramach zamówienia wykonane zostaną między innymi: 1.1 roboty przygotowawcze (geodezyjne i rozbiórkowe), 1.2 roboty ziemne (drogowe), 1.3 układanie warstw konstrukcyjnych podbudowy, 1.4 wykonanie nawierzchni: droga manewrowa, miejsca postojowe i chodniki z betonowej kostki drogowej szarej (łącznie 1 182,65 m2), 1.5 wykonanie kanalizacji deszczowej ze studniami (wg dokumentacji) S1, S5, S6 i S7 oraz studnie ściekowe z osadnikami i wpustami deszczowymi W4 i W5, z włączeniem do studni rewizyjnej S0 w ul. Słowackiego, 1.6 wykonanie linii kablowej oświetleniowej (213 m) w obrębie zaplecza wraz z uziemieniem, montaż 4 szt. słupów oświetleniowych, parkowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych o wysokości 5 m, na fundamentach betonowych, 1.7 montaż opraw oświetleniowych parkowych z rastrem pośrednim o mocy 70W – 4 szt. kompletne ze źródłami światła, źródła światła LED, 1.8 badania elektryczne wykonanego oświetlenia drogowego, 1.9 oznakowanie poziome i pionowe – znaki drogowe wg stałej organizacji ruchu, 1.10 trawniki – wykonanie siewem na gruncie, 1.11 uporządkowanie terenu budowy, 1.12 geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza – na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru należy załączyć oświadczenie geodety o wykonaniu obmiarów i złożeniu, w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego. Zatwierdzoną mapę inwentaryzacji geodezyjnej Wykonawca dostarczy niezwłocznie po jej wydaniu. 2. Dokładny zakres robót określa dokumentacja projektowa i STWiORB. Uwaga: załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowić podstawy roszczeń o zmianę wysokości wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP 41 1020 2137 0000 9102 0074 6313 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż są wpisani do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach