Przetargi.pl
Przebudowa zabytkowej kamienicy ul. Rynek 24 w Tyczynie w ramach projektu „Zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz wsparcie instytucji kultury na terenie ROF”

Gmina Tyczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 36-020 Tyczyn, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2219310
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyczyn
    Rynek 18
    36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2219310
    REGON: 69058216300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl; www.bip.tyczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zabytkowej kamienicy ul. Rynek 24 w Tyczynie w ramach projektu „Zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz wsparcie instytucji kultury na terenie ROF”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kamienicy zlokalizowanej na działce nr ewid. 1719 w Tyczynie, ul. Rynek 24, w ścisłej zabytkowej zabudowie śródmiejskiej, ponadto jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków województwa podkarpackiego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr A-332 z dnia 26.02.2009r. Budynek od 2013 r. jest osuszony metodą bezinwazyjną.Zakres prac obejmuje: 1.Wykonanie elewacji:-likwidacja krat na oknach, zbędnych elementów metalowych i przewodów elektrycznych i telefonicznych,-wymianę stolarki okiennej i drzwiowej parter i I piętro,-renowacja attyki wraz z elementami roślinnymi, oculusem i witrażem,-skucie wtórnych tynków z zachowaniem istniejących detali architektonicznych I-piętra i parteru,-skucie okładziny cokołu,-uzupełnienie tynków płaskich, gzymsów, lizen, pilastrów i cokołu elewacji frontowej,-uzupełnienie tynków płaskich, gzymsów, przypór, pilastrów i cokołu elewacji tylnej,-poddanie uzupełnieniu i renowacji detalu architektonicznego,-uzupełnienie obróbek i podokienników z blachy,-wyczyszczenie i uzupełnienie sztukaterii metalowych z malowaniem elementów ozdobnych, tablica pamiątkowa oczyścić z brudu,-malowanie elewacji i detali architektonicznych. Ostateczny wybór kolorystyki elewacji zostanie wybrany komisyjnie po dokonaniu próbek koloru na elewacji kamienicy.-obłożenie stopni zewnętrznych płytami z granitu,-malowanie z uzupełnieniem ubytków elewacji tylnej i remont zadaszenia nad wejściem. Szczegółowy zakres prac obejmuje projekt i projekt zamienny na remont elewacji zabytkowej kamienicy oraz Decyzje Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków nr 143/15 i 379/16. 2. Roboty remontowe wewnętrzne - Remont piwnicy:-wykonanie nowej posadzki -betonowej z izolacją poziomą;-wykonanie instalacji elektrycznej w piwnicach prowadzonej na powierzchni ścian kablem nie rzucającym się w oczy lub w bruzdach;- oczyszczenie, osuszenie i impregnacja ścian oraz sklepień ceglanych;-wykonanie nowych schodów do piwnicy żelbetowych zatartych na gładko wg proj. konstrukcji;-wykonanie komina wentylacyjnego oraz wentylacji typu „Z”. 3. Remont parteru:-skucie posadzek parteru, wykonanie nowych wyrównanych do poziomu w holu;-wyburzenie istniejących ścian działowych, i wykonanie nowych z bloczków betonu komórkowego;-wymiana opraw oświetleniowych na nowe;-przebudowa instalacji elektrycznych i sanitarnych;-wykonanie wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń: Sali wielofunkcyjnej, zaplecza oraz WC dla niepełnosprawnych;-wykonanie sufitów podwieszanych i obudów podsufitowych z płyt g-k w w.w. pomieszczeniach;-wymiana istniejącej stolarki drzwiowej;-wymiana istniejących drewnianych schodów na piętro na nowe- żelbetowe z wykończeniem trepami drewnianymi z podstopnicami drewnianymi;-wykonanie nowego pochwytu wzdłuż biegu schodów- płaskownik kuty w kolorze czarnym;-pozostawienie istniejącej kraty na spoczniku, demontaż kraty na parterze przy klatce schodowej;-wymiana okna na spoczniku z drewnianego na PCV w kolorze białym;-zachowanie istniejących sklepień, wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach do pełnej wysokości, malowanie ścian i sufitów;-wykonanie pionu wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczenia biurowego oraz holu;-wymiana okna w pom. na parterze po prawej stronie od wejścia na elewacji frontowej na nowe drewniane skrzynkowe o podziale jak istniejące z zachowaniem istniejącego otworu. 4. Remont piętra (fragment obejmujący hol wejściowy i jedno pomieszczenie biurowe):-wydzielenie z pomieszczenia biurowego, WC ogólnodostępnego i zaplecza sali biblioteki, wykonanie wentylacji mechanicznej dla tych pomieszczeń;-wymiana opraw oświetleniowych na nowe;-wymiana instalacji elektrycznych i sanitarnych;-wymiana istniejącej posadzki w holu na nową- parkiet przemysłowy;-renowacja ościeżnic istniejących drzwi dwuskrzydłowych drewnianych płycinowych oddzielających klatkę schodową oraz drzwi oddzielających salę biblioteczną od holu, wymiana skrzydeł drzwiowych na nowe, zachowujące wzór istniejących;-wymiana pozostałej stolarki drzwiowej na nową; -demontaż drewnianych lamperii w holu, wykonanie tynków, malowanie;-montaż kurtyny p.poż między pomieszczeniami bibliotecznymi tj. oddzielenie kamienicy Rynek 24 od budynku Mickiewicza 1-pozostałe pomieszczenia biblioteczne nie objęte opracowaniem poddać malowaniu ścian i sufitów;-wykonanie pionu wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczenia nr 205 biblioteki. 5. Roboty wyburzeniowe:-wyburzenie ścianek działowych, wykucie otworów drzwiowych;-skucie warstw podłogi w wszystkich pomieszczeniach parteru oraz pomieszczeniach piętra objętych opracowaniem;-skucie tynków odspojonych, zawilgoconych na parterze;-demontaż urządzeń i instalacji elektrycznej;-demontaż instalacji c.o.-wymiana grzejników-demontaż istniejących opraw oświetleniowych;-demontaż kraty metalowej na parterze przy klatce schodowej;-demontaż istniejącej stolarki drzwiowej oraz okiennej;-wykucie pionów wentylacji grawitacyjnej od poziomu piwnic;-przebicie przez ściany zewnętrzne parteru, wykonanie wentylacji typu „Z” pomieszczeń piwnic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót, dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3). 8. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Sekcji III.4). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców. 11.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) i III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1), natomiast dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.2) składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach