Przetargi.pl
Przebudowa zabytkowego rynku Radomyśla Wielkiego II część

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zabytkowego rynku Radomyśla Wielkiego II część
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa zabytkowego rynku Radomyśla Wielkiego II część w zakresie: 1. Chodniki, parking - 1 kpl 2. Tereny zieleni mała architektura - roboty przygotowawcze- 1 kpl 3. Drzewa i krzewy liściaste - 1 kpl 4. Drzewa i krzewy iglaste, żywopłot - 1 kpl 5. Sianie trawy, pielęgnacja - 1 kpl 6. Ławki, donice na kwiaty - 1 kpl 7. Wysepki na skrzyżowaniach, znaki drogowe - 1 kpl 8. Przyłącz wody - 1 kpl 9. Kanalizacja deszczowa - 1 kpl 10. Oświetlenie uliczne i parkowe - 1 kpl 11. Przebudowa pomnika - 1 kpl 12. Obsługa geodezyjna - 1 kpl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech- nicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ; - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli : a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje udzielone przez Inwestora) b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi pozwalającymi nadzorować roboty objęte przedmiotem zamówienia - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c) dysponują potencjałem sprzętowym - min.: - środek transportu o ładowności do 15 ton - koparko ładowarką lub koparką i ładowarką - zagęszczarkami d) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art.24 Pzp 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do formularza oferty; 5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót). 8)Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9)W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy. 10) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wypełnić na formularzu oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach