Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w SPZOZ w Hajnówce

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 5058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w SPZOZ w Hajnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac budowlanych: „Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego” wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.1. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC NAPRAWY BUDYNKU • Skucie uszkodzonych tynków wewnętrznych oraz posadzek podłoża, • Osuszenie i odgrzybienie zawilgoconych ściany zewnętrznych i wewnętrznych, oraz usunięcie zielonego nalotu z mchu • Naprawa izolacji przeciwwilgociowej na dachu budynku, przez zgrzanie nowej warstwy papy w miejscu przecieków. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY BUDYNKU • Dobudowa zadaszonego podjazdu (na pochylni) dla karetek. • Dobudowa części budynku o wymiarach 17,2m x 10,8 m od strony północno wschodniej. • Zabudowa części ogrodu w budynku A. • Termomodernizacja ścian istniejącego budynku – części dobudowanej w 2009 r poprzez usunięcie starego materiału izolacyjnego – styropianu gr. 12 cm i izolację ścian styropianem EPS λ=0,032 (W/mK) grubości 20 cm • Termomodernizacja całego dachu istniejącego budynku poprzez usunięcie istniejącej warstwy papy, wycięcie otworów w stropie korytkowym i wdmuchanie przez nie ocieplenia w postaci granulatu kulek styropianowych λ=0,043 (W/mK). Grubość warstwy min. 35 cm. • Termomodernizacja posadzek na gruncie poprzez skucie istniejących warstw posadzki wykonanie nowej podbudowy gr. 15 cm, ułożeniu styropianu EPS 100 λ=0,038 (W/mK) grubości 10 cm, wylaniu warstwy posadzki cementowej i ułożenie warstw wykończeniowych. • Wyburzenie części ścianek działowych, • Rozebranie murów podokiennych, • Projekt zakłada wykonanie przebić w istniejących ścianach konstrukcyjnych. W miejscach projektowanych przebić, należy zaprojektować nadproża i belki stalowe, wg projektu konstrukcji • budowa ogrodzenia ogrodu rekreacyjnego • instalacja zieleni, oświetlenia i nawodnienia w ogrodach • zamurowanie zbędnych otworów i drzwiowych • instalacja przeszklenia nieprzeziernego, izolowanego termicznie w otworach okiennych w łazienkach • wymurowanie nowych ścian zewnętrznych i działowych • budowa nowej konstrukcji stropów i ścian • montaż ścian działowych GK oraz murowanych • wykonanie nadproży stalowych • montaż nowej stolarki okiennej tam gdzie konieczna jest jej wymiana, powiększenie lub w nowej lokalizacji, wymiana szyby wewnętrznej w oknach istniejących na szybę bezpieczną • Instalacja rolet zewnętrznych chroniących południową i wschodnią elewację • montaż nowej stolarki drzwiowej i wewnętrznych ścianek szklanych • instalacja świetlików • naprawa tynków (po wykonaniu nowych instalacji i innych pracach remontowych) • wykonanie okładzin podłogowych, ścian i sufitów podwieszonych solidnych a z płyt akustycznych tylko w pom. personelu. • wykonanie instalacji wod-kan. i montaż nowego sprzętu i armatury bezpiecznej. • wykonanie instalacji ogrzewania • wykonie instalacji elektrycznych i oświetlenia oraz niskoprądowych (kontroli dostępu, monitoringu) • wykonanie instalacji ppoż. • wykonanie wentylacji mechanicznej i chłodzenia • naprawa istniejących okien i zasklepienie otworów klamek • montaż zasłon na łatwo opadających szynach. • zabezpieczenia bezpieczeństwa pacjentów i personelu. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE W ZAKRESIE PROJEKTU • wbudowane szafki kuchenne, p. socjalnych, zabiegowych oraz blaty recepcyjne i bazy personelu • meble i wyposażenie ruchome pomieszczeń medycznych • szafki i ławki szatniowe • zainstalowanie nowych szyn i zasłon • ochrona ścian (szczegółowy wykaz w części technologicznej) ROZBIÓRKI • demontaż stolarki drzwiowej • demontaż części parapetów podokiennych i okien • wyburzenie części ścianek działowych, pionów wentylacji grawitacyjnej, • rozbiórka nieużytkowanych kominów dachowych oraz innych elementów dachowych • rozbiórka fragmentów ścian konstrukcyjnych • wykonanie otworów w ścianach nośnych i działowych • rozebranie murów podokiennych i powiększenie otworów okiennych w patiach • wykonanie otworów dla instalacji świetlików • demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych oraz grzejników • skucie uszkodzonych tynków, wew., glazury oraz posadzek do podłoża • Skucie tynków zewnętrznych w części budynku dobudowanej w 2009 r • Usunięcie styropianu gr 12 cm z części budynku dobudowanej w 2009 r • rozebranie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz nieużywanych ramp. • rozebranie nawierzchni z płytek wraz z podbudową • rozebranie murów oporowych • rozebranie balustrad 1.2. Dane liczbowe Zestawienie powierzchni i kubatury Powierzchnia użytkowa rozbudowa Poradnia 146,1 [m2] Powierzchnia użytkowa rozbudowa ogród 1 komunikacja 31,7 [m2] Powierzchnia użytkowa części istniejącej przebudowywanej 1204,3 [m2] Powierzchnia użytkowa Razem parter 1382,1[m2] Powierzchnia zabudowy rozbudowa Poradnia 179,3 [m2] Powierzchnia zabudowy rozbudowa ogród 1 komunikacja 34,5 [m2] Powierzchnia zabudowy razem 1824,2 [m2] (z częścią budynku nie podlegającą przebudowie) Powierzchnia wewnętrzna 1525,0[m2] Kubatura rozbudowa 759,0 [m3] Kubatura razem 6475,9 [m3] 2.Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć urządzeń/materiałów/sprzętu, fabrycznie nowych, z datą produkcji nie starszą niż z 2017 roku, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w treści SIWZ oraz ich ofercie przetargowej. 3.W każdym przypadku, gdy w „opisie przedmiotu zamówienia” nastąpiło wskazanie znaków towarowych (marek) lub patentów lub pochodzenia (producent, kraj) lub źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje urządzenia/materiały/sprzęt, lub norm, które zamierza zastosować dany wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, w związku z brzmieniem treści art. 30 ust. 4 u.p.z.p. , przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszy pojęcie „lub równoważne”. 4. Za ,,równoważne’’ Zamawiający uzna przy ocenie ofert urządzenia/materiały/sprzęt, posiadające istotne z punktu technologicznego i funkcjonalnego, właściwości/parametry brzegowe, pozwalające na osiągnięcie co najmniej takich samych lub lepszych efektów ich pracy lub zastosowania (funkcjonalność) jak te „referencyjne” określone/opisane w załączniku nr 7 do SIWZ, które gwarantowały będą wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem budowlanym, bez dokonywania w projekcie budowlanym zmian powodujących istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę i nakładających obowiązek uzyskania zmiany pozwolenia na budowę. 5. W przypadku gdy dany wykonawca będzie chciał skorzystać z przysługującego mu prawa do złożenia oferty w oparciu o urządzenia/materiały/sprzęt „równoważne” zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć załącznik - tabelę rozwiązań „równoważnych” wskazując konkretne/zindywidualizowane urządzenie/materiał/sprzęt oferowane jako „równoważne”, z podaniem nazwy ich producenta/marki/modelu/roku produkcji oraz wskazać parametry w zakresie umożliwiającym stwierdzenie w/w w pkt 8 „równoważności”. Brak w złożonej ofercie Wykonawcy jednoznacznego, pisemnego oświadczenia o zaoferowaniu przez niego urządzenia/materiału/sprzętu „równoważnych” będzie stanowiło podstawę do przyjęcia przez Zamawiającego, że Wykonawca ten zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z użyciem tych opisanych w SIWZ (załączniki nr 7) referencyjnych urządzeń/materiałów/sprzętu. 6. Ciężar udowodnienia, że dane urządzenie/materiał/sprzęt są „równoważne” w stosunku do tych określonych/opisanych przez Zamawiającego w treści SIWZ, spoczywa na Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty w trybie przesłanki z art. 89 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p. 7. Przedmiary robót, wyszczególnione w załączniku nr 7 do SIWZ należy traktować jako element pomocniczy do skalkulowania oferty cenowej ryczałtowej. Jeżeli występują rozbieżności lub różnice w opisie przedmiotu zamówienia (np. są mniej szczegółowe lub podają inne wartości czy cechy) pomiędzy projektami wykonawczymi a przedmiarami robót, wiążącym jest opis przedmiotu zamówienia zawarty w projektach wykonawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Kwota wadium wynosi: 180.000,00 PLN Słownie: sto osiemdziesiąt t tysięcy złotych. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy SPZOZ w Hajnówce: Bank PKO BP S.A. nr konta 76 1020 1332 0000 1902 0037 4843 z dopiskiem: Wadium- Znak sprawy 2018/PN/RB/CZP/1 oraz podanie numeru NIP Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 3) Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 u.p.z.p. okoliczności w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wykonawca którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4) Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a u.p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 u.p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 u.p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ, stanowiący oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, 3 Stosowne Pełnomocnictwo(a) – (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą ofertę) nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5 Dowód wniesienia wadium. 6. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub 14 RODO stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach