Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową dróg gminnych Nr 104824B i 104826B na odcinku Zamczysk - Podzamczysk - Niemczyn wraz z przebudową przepustów oraz budową sieci kanalizacji deszczowej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową dróg gminnych Nr 104824B i 104826B na odcinku Zamczysk - Podzamczysk - Niemczyn wraz z przebudową przepustów oraz budową sieci kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę z rozbudową dróg gminnych Nr 104824B i 104826B na odcinku Zamczysk - Podzamczysk - Niemczyn wraz z przebudową przepustów oraz budową sieci kanalizacji deszczowej realizowanej na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.7.2017 z 10 kwietnia 2017 r., na działkach nr geod. 164; 162/2; 162/1 – obręb 10 Łapczyn, gm. Czarna Białostocka; 127; 31/2; 31/1; 51/1; 13/10; 58/1; 13/8; 59/1; 60/1; 13/6; 14/2; 15/2; 16/2; 61/1; 122/2; 17/2; 140; 18/4; 64/1; 18/6; 124; 123; 70/2; 67/1; 69/6; 69/10; 69/8; 66/3; 68/2 – obręb 20 Zamczysk, gm. Czarna Białostocka; 141/1; 139; 143/1; 65/2; 104/2; 66/6; 66/4; 67/6; 67/4; 68/6; 68/4; 71/10; 71/6; 71/8; 70/4; 70/2; 108; 104/3; 110; 29/7; 114/1 – obręb 12 Niemczyn, gm. Czarna Białostocka. Ograniczenie w korzystaniu z działek: 177/1 dowiązanie nawierzchnią do dr. pow. 1426B – obręb 10 Łapczyn, gm. Czarna Białostocka, 114/1 dowiązanie nawierzchnią do dr. pow. 1420B – obręb 12 Niemczyn, gm. Czarna Białostocka. Drogi gminne przebiegać będą w większości w istniejącym pasie drogowym oraz na działkach przejętych pod realizowaną inwestycję. Długość odcinków dróg gminnych przewidzianych do wykonania wynosi w osi 3.259,63 m, z jezdnią o szerokości 5,0 m z betonu asfaltowego, z poszerzeniami na łukach oraz poboczami o szerokości 0,75 m (1,25 m po zewnętrznej łuku w obrębie przepustu w km 2+530,0). Załamania wyokrąglono łukami o promieniach R=20 m, R=50 m, R=60 m i R=75 m. W ramach zadania należy również przebudować cztery przepusty, a także skrzyżowania z drogą powiatową 1426B w miejscowości Łapczyn, z drogą powiatową 1420B w miejscowości Niemczyn oraz w km 1+479,2 poprzez dowiązanie do istniejących nawierzchni. Zjazdy indywidualne wykonać jako bitumiczne i kruszywowe w miejscach istniejących bram oraz na działki niezagospodarowane szer. 4,0 m. W ramach budowy drogi gminnej nr 104824B w m. Niemczyn należy również wykonać kanalizację deszczową dla odprowadzenia wód opadowych, długości 192,0 m, w postaci kanałów deszczowych o średnicy ø 315, ø 200 połączonych ze studniami kanalizacyjnymi ø 1000 mm (4 szt) oraz wpustami jezdniowymi (6 szt). Kanały deszczowe wykonać z rur z litych tworzyw sztucznych. Studzienki wykonać w całości z elementów betonowych, prefabrykowanych, łączonych na uszczelki gumowe i wyposażone w bezzawiasowe włazy. Na odcinku od km 0+012,00 do km 0+408.30 i od km 0+617,40 do km 0+703.0 przy krawędzi jezdni wykonać ściek obustronny z korytek półokrągłych 60x50x15 cm odprowadzający wody opadowe do rowów przydrożnych. Na odcinku od km 2+530,0 do 2+693.3 przy prawej krawędzi jezdni wykonać ściek drogowy odprowadzający wody opadowe z jezdni do przepustu pod koroną drogi. W celu dowiązania zjazdów do terenu istniejącego poza granicami pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest (o ile zajdzie konieczność) do przebudowy części podjazdu znajdującego się na działce prywatnej na odcinku o długości około 0,5 m, licząc od granicy pasa drogowego w głąb działki (po uzgodnieniu z właścicielem działki). Zakres obejmuje wykonanie: A. robót branży drogowej: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - usunięcie drzew i krzewów, - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, - rozbiórki elementów dróg, w tym nawierzchni z brukowca, ogrodzeń, przepustów i elementów kubaturowych, słupków i tablic znaków drogowych, - roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów, - wykonanie przepustów pod koroną drogi, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową, - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki i kruszywa niezwiązanego, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - umocnienie skarp, rowów i ścieków, - brukowanie na podsypce cementowo-piaskowej, - umocnienie brukiem rowów na sucho, - wykonanie palisady drewnianej, - wykonanie przepustów z rur polietylenowych spiralnie karbowanych pod zjazdami, - wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa niezwiązanego Cnr, - oczyszczenie rowu z namułu wraz z profilowaniem skarp, - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - montaż krawężników kamiennych betonowych o wymiarach 20x22 cm, - wykonanie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych, - docieplenie wodociągu keramzytem, - założenie rur osłonowych B. robót branży sanitarnej w postaci: - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur litych z tworzyw sztucznych średnicy 315 mm, - wykonanie przykanalików z rur litych z tworzyw sztucznych o średnicy 200 mm, - wykonanie studni rewizyjnych betonowych średnicy 1000 mm, - wykonanie betonowych studzienek ściekowych, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Inwestycję należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest elementem pomocniczym do przygotowania oferty. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia przebiegu urządzeń podziemnych z gestorami istniejących sieci. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, - zapewnienie mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje, - przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych, - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. - wykonanie inspekcji TV zrealizowanej kanalizacji deszczowej, - Zamawiający informuje, że istniejącą sieć kanalizacji deszczowej należy oczyścić i potwierdzić jej drożność. - wykonanie tablic informacyjno – promocyjnych - pamiątkowych związanych z realizacją zadania wskazujących źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację oraz tablic informacyjnych wynikających z przepisów Ustawy Prawo budowlane. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN.) . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lub dołączyć do oferty . 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach