Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola w Drobinie

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, ul. Piłsudskiego 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    ul. Piłsudskiego 12 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2601441 w. 107
    REGON: 00054664400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola w Drobinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa z rozbudową budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola w Drobinie w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych ,wewnętrznych instalacja centralnego ogrzewania , instalacji elektrycznych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych. Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Przedłożą kosztorys wykonany na podstawie przedmiaru robót. Komisja przetargowa dokona oceny formalnej i merytorycznej załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 5) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) wykazu, co najmniej 1 wykonanej i zakończonej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej z zakresu obiektów oświatowych o wartości minimum 800.000 zł brutto , z podaniem daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający miejsce, termin, wartość i zakres wykonanych robót oraz , że robota budowlana została zakończona i wykonana należycie. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca . Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający że wykonawca dysponuje sprzętem typu betoniarka wolnospodowa elektryczna, wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym 0,5 t, środek transportowy do materiałów budowlanych , ciągnik kołowy, przyczepa skrzyniowa 3,5 t, żuraw okienny przenośny 0, 15 t. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4) Wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5) Wymagane jest wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (kierownik budowy). Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 6) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów , do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto niezbędnymi dokumentami, które muszą złożyć podmioty występujące w niniejszym postępowaniu są: 1) Oświadczenie informujące, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa spółki regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierająca co najmniej: a) oznaczenie stron umowy, b) określenie celu gospodarczego powstania podmiotu występującego wspólnie, który musi obejmować całość przedmiotu zamówienia, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że podmiot występujący wspólnie musi być powołany najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert, d) sposób reprezentacji podmiotu występującego wspólnie musi być potwierdzony załączonym do umowy pełnomocnictwem, o którym mowa poniżej, e) oświadczenie o zobowiązaniu się do realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wyboru oferty podmiotu występującego wspólnie, f) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec zamawiającego podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie, obejmującej okres realizacji niniejszego zamówienia oraz okresy udzielonych przez podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie gwarancji i rękojmi, g) oświadczenie o dokonywaniu zmian w umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie tylko za zgodą zamawiającego, h) pełnomocnictwo udzielone jednemu z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji w niniejszym postępowaniu, podpisania oferty i przez wszystkich uprawnionych przedstawicieli podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie, i) zakres dostaw objętych niniejszym zamówieniem realizowanych przez poszczególnych Wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru załączonego do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym, 4) zaakceptowany i parafowany na każdej stronie wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach