Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego dawnego urzędu na budynek wielofunkcyjny łączący różne funkcje społeczne na działce 257 w Nawojowej

Gmina Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 445 70 68 , fax. 18 445 70 10
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
    Ogrodowa 2
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
    tel. 18 445 70 68, fax. 18 445 70 10
    REGON: 49189252900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego dawnego urzędu na budynek wielofunkcyjny łączący różne funkcje społeczne na działce 257 w Nawojowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczących Przebudowy z rozbudową budynku administracyjnego dawnego urzędu na budynek wielofunkcyjny łączący różne funkcje społeczne na działce 257 w Nawojowej. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Roboty budowlane: 1.1) Roboty budowlane w Świetlicy Środowiskowej (parter); a) Roboty demontażowe i rozbiórkowe; b) Roboty ziemne pod fundamenty; c) Roboty fundamentowe; d) Roboty izolacyjne; e) Płyta na gruncie; f) Roboty murowe i konstrukcyjne; g) Wentylacje - kominy; h) Podłogi i posadzki; i) Sufity; j) Roboty okładzinowe tynki wewnętrzne; k) Roboty malarskie; l) Montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych; m) Stolarka zewnętrzna; n) Montaż parapetów: o) Stolarka wewnętrzna; p) Roboty wykończeniowe zewnętrzne – ściany; q) Roboty wykończeniowe zewnętrzne – schody; r) Roboty ślusarskie; s) Podjazd dla niepełnosprawnych 1.2) Roboty budowlane w mieszkaniu (poddasze): a) Roboty demontażowe i rozbiórkowe; b) Roboty ziemne pod fundamenty; c) Roboty fundamentowe; d) Roboty murowe i konstrukcyjne; e) Wentylacje - kominy; f) Roboty dekarskie; g) Podłogi i posadzki; h) Sufity; i) Roboty okładzinowe, tynki wewnętrzne; j) Roboty malarskie; k) Stolarka zewnętrzna; l) Montaż parapetów: m) Stolarka wewnętrzna; n) Roboty wykończeniowe zewnętrzne – ściany; o) Roboty wykończeniowe zewnętrzne – schody; 1.3) Roboty budowlane wspólne: a) Roboty demontażowe i rozbiórkowe; b) Roboty ziemne; c) Wentylacje – kominy; d) Konstrukcja drewniana dachu; e) Roboty dekarskie; f) Roboty wykończeniowe zewnętrzne; g) Nawierzchnie utwardzone; h) Wymiana elementów konstrukcyjnych w ścianach drewnianych, podwaliny; 2) Instalacje elektryczne: 2.1) Instalacje elektryczne w Świetlicy Środowiskowej (parter); a) Roboty demontażowe; b) Zasilanie WLZ – rozdzielnie; c) Instalacja elektryczna – okablowanie; d) Instalacja elektryczna – osprzęt; e) Instalacja przyzywowa; 2.2) Instalacje elektryczne w mieszkaniu (poddasze); a) Roboty demontażowe; b) Zasilanie WLZ – rozdzielnie; c) Instalacja elektryczna – okablowanie; d) Instalacja elektryczna – osprzęt; 2.3) Roboty wspólne (Świetlica i mieszkanie) a) instalacja odgromowa; 3) Instalacje Sanitarne; 3.1) Instalacje sanitarne Świetlica Środowiskowa (parter): a) Instalacja c.o.; b) Instalacja kotłowa; c) Instalacja gazowa; d) Instalacja wodociągowa; e) Instalacja kanalizacyjna; 3.2) Instalacja sanitarna mieszkanie (poddasze): a) Instalacja c.o.; b) Instalacja wodociągowa; c) Instalacja kanalizacyjna; 2. Na wykonawcy spoczywać będzie także a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Sączu pozwolenia na użytkowanie obiektów włącznie ze zgromadzeniem wszelkich niezbędnych dokumentów powykonawczych odpowiednio do zakresu wykonanych robót, sporządzeniem wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu z kompletem załączników, złożeniem dokumentów w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, dostarczeniem Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie. Po podpisaniu umowy Zamawiający udzieli wykonawcy stosownego upoważnienia do działania w jego imieniu przed właściwymi instytucjami i organami w powyższej sprawie; b) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami; c) pełna obsługa geodezyjna budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą sporządzoną w trzech kompletach w skali 1:500 oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej dla zakresu objętego umową; 3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ. Użyte w Przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom budowlanym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy fachowej i zasad technicznych. 7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000–7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych; 45332000-3 Instalacje wod–kan 45310000-3 Instalacje c.o. 45231300-8 Instalacje zewnętrzne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45233200-9 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.7.2020”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.7.2020” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach