Przetargi.pl
Przebudowa z nadbudową budynku bursy szkolnej, zlokalizowanego przy ul. Obrońców Pokoju 40 w Elblągu, na budynek mieszkalny wielorodzinny

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z nadbudową budynku bursy szkolnej, zlokalizowanego przy ul. Obrońców Pokoju 40 w Elblągu, na budynek mieszkalny wielorodzinny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa z nadbudową budynku bursy szkolnej, zlokalizowanego przy ul. Obrońców Pokoju 40 w Elblągu, na budynek mieszkalny wielorodzinny Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, nadbudowie, przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania budynku bursy szkolnej przy ul. Obrońców Pokoju 40 w Elblągu na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa budynku użytkowego na budynek mieszkalny przy ul. Obrońców Pokoju 40. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez IKA PROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (10-686), ul. Wilczyńskiego 1 A: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) NAZWA INWESTYCJI : ROZBUDOWA, NABUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNA INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG UL.OBROŃCÓW POKOJU 40 INWESTOR : GMINA-MIASTO ELBLĄG ADRES INWESTORA : ELBLĄG UL.ŁĄCZNOŚCI 1 BRANŻA : BUDOWLANA b) NAZWA INWESTYCJI : ROZBUDOWA, NABUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNA INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG UL.OBROŃCÓW POKOJU 40 INWESTOR : GMINA-MIASTO ELBLĄG ADRES INWESTORA : ELBLĄG UL.ŁĄCZNOŚCI 1 BRANŻA : ELEKTRYCZNA -TELETECHNICZNA c) NAZWA INWESTYCJI : ROZBUDOWA, NABUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNA INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG UL.OBROŃCÓW POKOJU 40 INWESTOR : GMINA-MIASTO ELBLĄG ADRES INWESTORA : ELBLĄG UL.ŁĄCZNOŚCI 1 BRANŻA : SANITARNA d) NAZWA INWESTYCJI : ROZBUDOWA, NABUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNA INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG UL.OBROŃCÓW POKOJU 40 INWESTOR : GMINA-MIASTO ELBLĄG ADRES INWESTORA : ELBLĄG UL.ŁĄCZNOŚCI 1 BRANŻA : ZAGOSPODAROWANIE TERENU Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) PROJEKT BUDOWLANY ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 357/3 OBRĘB 3 b) PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 357/3 OBRĘB 3 BRANŻA: PZT FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY c) CZĘŚĆ ARCHITEKTONICZNA ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 357/3 OBRĘB 3 BRANŻA: ARCHITEKTURA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY d) CZĘŚĆ KONSTRUKCYJNA ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 357/3 OBRĘB 3 BRANŻA: KONSTRUKCJA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY e) CZĘŚĆ SANITARNA ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 357/3 OBRĘB 3 BRANŻA: SANITARNA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY f) CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 357/3 OBRĘB 3 BRANŻA: ELEKTRYCZNA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY g) CZĘŚĆ DROGOWA ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 357/3 OBRĘB 3 BRANŻA: DROGOWA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH a) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR EWID. 357/3 OBRĘB 3 BRANŻA: BUDOWLANA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 375/3, OBRĘB 3 BRANŻA: SANITARNA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY c) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 375/3, OBRĘB 3 BRANŻA: ELEKTRYCZNA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY d) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZADANIE: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ADRES INWESTYCJI: UL. OBROŃCÓW POKOJU 40, 82-300 ELBLĄG, DZ. NR 375/3, OBRĘB 3 BRANŻA: DROGOWA FAZA/STADIUM: PROJEKT WYKONAWCZY e) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA [sst] Wykonania i odbioru robót związanych z renowacją terenów zielonych przy budynku w Elblągu, ul. Obrońców pokoju 40, Dz. nr 357/3 obręb 3 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a) Roboty zewnętrzne w obiekcie: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 15 cm, - docieplenie stropodachu nad III piętrem wełną mineralną o grubości 20 cm, - wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową z PCV, - rozbiórka istniejącego stropodachu nad częścią A, - nadbudowa o 2 kondygnacje bryły A, - wykonanie stropodachu nad bryłą A, - remont istniejącej elewacji polegający na zbiciu odspojonych tynków, dociepleniu oraz wykonaniu nowych wypraw tynkarskich i powłok malarskich, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo, wykończonego kostką brukową, - rozbudowa od strony północnej o wiatrołapy z cegły ceramicznej ocieplone styropianem o grubości 15 cm z dachem płaskim dwuspadowym, wyprofilowanym płytami spadkowymi, - wykonanie zadaszenia nad wejściem od strony południowej oraz wejściem do piwnicy budynku jako systemowe, aluminiowe, - wykonanie schodów zewnętrznych na gruncie, - odwodnienie dachu nad bryłą A i B za pomącą systemu zewnętrznych rynien i rur spustowych, - wykonanie ściany oddzielenia pożarowego (ze względu na odległość od granicy działki). b) Roboty wewnętrzne w obiekcie: - wymiana istniejącej stolarki drzwiowej na nową systemową, - wyburzenie i zamurowanie istniejących ścian, - wymiana wierzchnich warstw posadzkowych na nowe, - wykonanie nowych instalacji: wod. - kan., elektrycznej, odgromowej, c.o., wentylacji hybrydowej, instalacji domofonowej, oddymiania klatek schodowych, teletechnicznej, - wyburzenie klatek schodowych oraz wykonanie nowych w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów, - zmiana układu komunikacyjnego budynku na układ klatkowy, - wykonanie balkonów (dla większości lokali powyżej poziomu parteru), - obniżenie poziomu posadzki na parterze o 20 cm - wymiana wszystkich warstw posadzkowych w obiekcie. c) Wykonanie przyłączy do obiektu: - wodociągowego, - kanalizacji deszczowej, - kanalizacji sanitarnej. d) Zagospodarowanie terenu: - wykonanie miejsc postojowych, - wykonanie drogi wewnętrznej, - wykonanie dojść do budynków, - wykonanie elementów małej architektury, - nasadzenie roślin, - wykonanie placu zabaw łącznie z wyposażeniem. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wyszczególnione w pkt III. ppkt 2. SIWZ. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania prac. 5. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zakresu robót objętych umową tj. między innymi koszty: - obsługi i inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót, - wykonania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem tego oznakowania, - wynikające z warunków technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach robót, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonywanych przez przedstawicieli tych firm, - dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym m.in. świadectwa charakterystyki energetycznej, - robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza placu budowy, w tym również doprowadzenia wody, energii elektrycznej do placu budowy, montaż liczników ich poboru. 6. Zamawiający informuje, że powoła Inspektorów Nadzoru. Zamawiający powierzy Inspektorom nadzoru zarządzanie i nadzór nad realizacją robót, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie. Inspektorzy nadzoru będą działali w zgodzie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami). 7. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich podwykonawców realizujących roboty oraz uzyskania zgody Zamawiającego do zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647? - Kodeksu cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty w ramach zawartej umowy. Kopie ww. umów zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty ich zawarcia. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o dwa miesiące, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych. 12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 13. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres 39 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 14. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach