Przetargi.pl
Przebudowa wybranych pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i piwnicy w budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15”.

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 80 511 , fax. 14 68 80 511
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 15
    33101 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 80 511, fax. 14 68 80 511
    REGON: 85166402000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wybranych pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i piwnicy w budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa wybranych pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i piwnicy w budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15”. Kody CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane 45215510-5 – Remonty obiektów użyteczności publicznej 45421152-4 – Instalowanie ścianek działowych 45432120-1 – Instalowanie nawierzchni podłogowych 45442110-1 – Malowanie budynków 45431200-9 – Kładzenie glazury 45421100-5 – Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45311000-0 – Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw 45330000-0 – Hydraulika i roboty sanitarne 3.2. Przedmiot zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych przebudowy pomieszczeń przychodni usytuowanych na poziomie parteru i w piwnicach budynku Mościckiego centrum Medycznego w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 1. 3.3. Zakres robót. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w istniejących warunkach terenowych pełnego zakresu robót zawartego w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie piwnic, parteru Mościckiego Centrum Medycznego. Zakres robót należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. Zakres robót musi obejmować w szczególności: Miejsce wykonania robót: 3 - kondygnacyjny budynek Przychodni Zdrowia MCM w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15 (parter część wschodnia; piwnice). 3.4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: A. Pomieszczenia parteru: 3.5.1. Demontaż istniejącej ceramiki sanitarnej, instalacji wod-kan i co przeznaczonej do wymiany lub przesunięcia; 3.5.2. Rozbiórka istniejących ścian węzła sanitarnego personelu; 3.5.3. Skucie posadzki z terakoty (węzeł sanitarny); 3.5.4. Demontaż instalacji elektrycznych; 3.5.5. Rozbiórka istniejących ścianek działowych w pozostałych pomieszczeniach zgodnie z rysunkiem wyburzeń; 3.5.6. Wykonanie nowych ścian działowych wydzielających poczekalnię – zgodnie z rysunkami EI30 – uwaga – w ścianach naświetla – jak istniejące w tej części korytarza w trakcie południowym (usytuowanie powyżej 2 m); 3.5.7. Przebicia w ścianie konstrukcyjnej na otwory drzwiowe (pom. 1.15 a,b,c). Wykonanie słupów na poszerzeniu poczekalni i korytarzy w istn. ścianach konstrukcyjnych – zgodnie z projektem konstrukcji; 3.5.8. Wykonanie nowych ścianek działowych i zamurowań ; 3.5.9. Wykonanie nowych wylewek wyrównawczych pod posadzki – wyrównanie różnic po wyburzeniu ścianek działowych; 3.5.10. Wykonanie instalacji elektrycznej i wentylacji mechanicznej – zgodnie z nową funkcją; 3.5.11. Wykonanie zabudowy dwóch par drzwi w pomieszczeniach POZ w trakcie południowym – płytą GK do sufitu w formie „pilastra” – wypełnienie otworu wełną mineralną; 3.5.12. Wykończenie posadzek w pomieszczeniach – poza korytarzami i węzłami sanitarnymi – wykładzina pcw jak istniejąca w pozostałych gabinetach – przed położeniem wykładziny w pomieszczeniach należy wykonać wylewkę samopoziomującą; 3.5.13. Montaż wentylacji mechanicznej; 3.5.14. W korytarzach wykonanie konstrukcji sufitów podwieszanych – płyty 120x60 z częściowym kryciem konstrukcji z wyrównaniem płytą GK wzdłuż ścian – wg rysunków; 3.5.15. Wymiana drzwi w obrębie poczekalni na drzwi pełne, ościeżnica regulowana identycznie jak istniejące w części POZ trakt południowy – uwaga 2x drzwi z naświetlem; 3.5.16. Montaż przeszklenia na końcu korytarza EI30; 3.5.17. Ściany istniejące bez zamurowań i zmian – przetarcie istniejących tynków, wykonanie gładzi, malowanie; 3.5.18. Ściany – nowe tynki, gruntowanie, gładź gipsowa, malowanie; 3.5.19. Malowanie farbą o aspekcie jedwabistym, półmat – zgodnie z oznaczeniami na rysunkach; 3.5.20. Wybrane elementy ścian – tapeta – zgodnie z oznaczeniami na rysunkach; 3.5.21. Okładzina ścian w węźle sanitarnym – do wys. min. 2,10 m, fartuchy przy umywalkach – zgodnie z rysunkami, fartuch wzdłuż blatów roboczych od wys. 85 cm do 1,60 m lub do wys. górnych szafek; 3.5.22. Montaż drzwi; 3.5.23. Montaż sufitów powieszonych z oświetleniem; 3.5.24. W korytarzach przy miejscach przeznaczonych na krzesła – na ścianach pasy wykładziny pcw (jak na podłodze) szer. 70 cm; 3.5.25. Demontaż istniejących instalacji elektrycznych; 3.5.26. Wymiana tablicy T0-1; 3.5.27. Wymiana tablicy T0-2; 3.5.28. Instalacja zasilania gniazd 1-fazowych ogólnego przeznaczenia; 3.5.29. Instalacja zasilania gniazd komputerowych DATA; 3.5.30. Instalacja oświetlenia wewnętrznego; 3.5.31. Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 3.5.32. Połączenia wyrównawcze; 3.5.33. Ochrona przeciwprzepięciowa; 3.5.34. Ochrona od porażeń; 3.5.35. Instalacja okablowania strukturalnego; 3.5.36. Wymiana wewnętrznej instalacji wody ciepłej i zimnej ; 3.5.37. Wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; 3.5.38. Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; 3.5.39. Wentylacja mechaniczna – układ N3W3: sieć kanałów i kształtek wentylacyjnych okrągłych systemu SPIRO z anemostatami, przepustnicami regulacyjnymi i skrzynkami rozprężnymi; 3.5.40. Wentylacja mechaniczna – WC-D: wentylator kanałowy uruchamiany włącznikiem światła ; 3.5.41. Uzupełnienie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach parteru; B. Pomieszczenia piwnic: 3.5.42. Roboty rozbiórkowe i demontażowe; 3.5.43. Wymiana posadzek; 3.5.44. Ścianki działowe; 3.5.45. Wymiana stolarki drzwiowej; 3.5.46. Tynki i okładziny ścian płytkami ceramicznymi; 3.5.47. Malowanie ścian i sufitów; 3.5.48. Wymiana przyborów sanitarnych z podejściami; 3.5.49. Wymiana grzejników c.o. z przyłączeniami; 3.5.50. Dostawa i montaż klimatyzatora ściennego; 3.5.51. Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych; Ilości robót przewidzianych do wykonania określa przedmiar robót (załącznik nr 7) 3.6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 3.7. Zamawiający informuje, że w zakresie norm opisujących przedmiot zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez dostawy/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zmiany lub wycofania normy, po ogłoszeniu przetargu, należy stosować normy obowiązujące. 3.8. Przychodnia MCM na terenie której będą wykonywane roboty budowlane, będzie prowadziła normalną działalność medyczną. Prace budowlane należy prowadzić w taki sposób, aby zapewnić optymalne warunki obsługi pacjentów. Organizację robót należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie oferty. Wymagane jest stałe oddzielenie ściankami GK na czas robót strefy remontowanej i użytkowanej Zalecany jest dostęp do remontowanych pomieszczeń otworem okiennym od zaplecza zlokalizowanego na parkingu wewnętrznym budynku MCM. Koszty wygrodzeń GK, podnośników i rusztowań ponosi Wykonawca. 3.9. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót w sposób zabezpieczający przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych robót (hałas, kurz, pył,). Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Administratorem obiektu. Z uwagi na brak możliwości udostępnienia wszystkich pomieszczeń jednocześnie prace należy przeprowadzić w etapach, co należy uwzględnić w harmonogramie: Harmonogram prowadzenia robót jest elementem wymaganym przy składaniu oferty. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram jest załącznikiem do umowy . Należy przyjąć, że część robót musi być wykonywana w dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych/nocnych. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 3.10. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm. zmian). Certyfikaty i atesty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 3.11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W sprawie przeprowadzenia wizji wymagany jest wcześniejszy kontakt z przedstawicielem zamawiającego w celu ustalenia terminu i umożliwienia wejścia do pomieszczeń. 3.12. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 3.13. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej, wody, kanalizacji. 3.14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 3.15. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 3.16. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. Odległość do zakładu utylizacji wynosi ok. 5 km. 3.17. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP – Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w łącznej ilości minimum 7 osób przy pracach ogólnobudowlanych (za wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie budową tj. kierownika budowy, kierowników robót), których praca jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zatrudnienie wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę przy pracach ogólnobudowlanych (za wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie budową tj. kierownika budowy, kierowników robót), w łącznej ilości minimum 7 osób. Wykonawca obowiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego przedstawić w terminie 7 dni od otrzymania żądania kopie umów o pracę z osobami wykonującymi ww. czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami w terminie wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt. 3.13 SIWZ. Jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym osoby te nie będą w stanie wykonywać niniejszego zamówienia, Wykonawca w ramach zastępstwa i po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, będzie uprawniony do powierzenia wykonywania prac innym osobom spełniającym określone powyżej wymagania. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 200,00zł - w przypadku niezatrudnienia na umowę o pracę przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby/osób (za każdą z osób oddzielnie), po upływie wyznaczonego terminu za zatrudnienia osoby/osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). 8.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ, b. poręczeniach bankowych, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na zadanie „Przebudowa wybranych pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i piwnicy w budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.4. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr konta: 26 1370 1037 0000 1801 4154 2300 8.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stanowią następujące załączniki: 1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie dotyczące nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej -załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Wzór wykaz wykonanych robót - załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - załącznik nr 5 do SIWZ; 7. Wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ 8. Przedmiary robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ; 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach