Przetargi.pl
Przebudowa wybranych pomieszczeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji, elektrycznej, niskoprądowej i wodno-kanalizacyjnej w budynku Domu Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury na dz. nr 446/8, 446/14 obr. 5 Śródmieście przy ul. Przy Rondzie 5 w Krakowie oraz Zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń oraz wykonanie remontu łazienek w budynku Domu Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
    REGON: 14058042800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wybranych pomieszczeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji, elektrycznej, niskoprądowej i wodno-kanalizacyjnej w budynku Domu Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury na dz. nr 446/8, 446/14 obr. 5 Śródmieście przy ul. Przy Rondzie 5 w Krakowie oraz Zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń oraz wykonanie remontu łazienek w budynku Domu Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejących pomieszczeń na pomieszczenia dostosowane do nowych funkcji, oraz wykonanie remontu łazienek w pokojach gościnnych połączone z wymianą sufitów podwieszonych w budynku Dom Aplikanta KSSiP w Krakowie: 1) Zadanie nr 1 pod nazwą: ,,Przebudowa wybranych pomieszczeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji, elektrycznej, niskoprądowej i wodno-kanalizacyjnej w budynku Domu Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury na dz. nr 446/8, 446/14 obr. 5 Śródmieście przy ul. Przy Rondzie 5 w Krakowie”. 2) Zadanie nr 2 pod nazwą: ,,Wykonanie remontu łazienek w budynku Domu Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury ul. Przy Rondzie 5, 31 547 Kraków, na działce nr 446/14 obr. 5 Śródmieście” wraz z wymianą sufitów podwieszanych w 28 przedpokojach pokoi gościnnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ (w tym w załączonych do niego dokumentach i innych dokumentach wskazanych w jego treści). Przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian, 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie, 31224100-3 Wtyki i gniazda, 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe, 31521100-5 Lampy na biurko, 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny, 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający, 32351200-0 Ekrany, 32412100-5 Sieć telekomunikacyjna, 32415000-5 Sieć ethernet, 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych, 38622000-1-Lustra, 38652100-1 Projektory, 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części, 39113100-8 Fotele, 39113600-3 Ławki, 39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki, 39121100-7 Biurka, 39141100-3 Regały, 39141300-5 Szafy, 39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane, 39143120-3 Meble do sypialni, inne niż łóżka i kanapy, 39143310-2 Stoliki, 39153000-9 Meble konferencyjne, 39236000-5 Kabiny natryskowe, 39290000-1 Wyposażenie różne, 39313000-9 Wyposażenie hotelowe, 39515400-9 Rolety, 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki, 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 42520000-7 Urządzenia wentylacyjne, 44111400-5 Farby i okładziny ścienne, 44111900-0 Kafle ceramiczne, 44112200-0 Wykładziny podłogowe, 44112600-4 Izolacja dźwiękoszczelna, 44115810-0 Karnisze do zasłon i żabki, 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne, 44411400-8 Brodziki, 44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary, 44621110-3 Grzejniki centralnego ogrzewania, 39151300-8 Meble modułowe, 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli, 39130000-2 Meble biurowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w NBP Odział Okręgowy w Krakowie konto nr: 24 1010 1270 0051 7713 9230 0000, z adnotacją: "Wadium – roboty budowlane KSSiP DA BD-V.2611.38.2020”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 299). 3. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w rozdziale 9 ust. 2 lit. a SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia z treści złożonego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w następujący sposób: 1) w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów); 2) w postaci elektronicznej poprzez platformę EPZ - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej (poprzez wczytanie oryginału dokumentu wadialnego do platformy EPZ). 7. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem rozdziału 9 ust. 9 SIWZ. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 5 pkt 1 i pkt 4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z treści zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca winien przed podpisaniem umowy: 1) przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, stosownie do postanowień określonych we wzorze umowy w §9; 2) wnieść zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy w §10; 3) przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony zgodnie z §1 ust. 10 wzoru umowy. Nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę lub niewniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie (nie krótszym niż jeden dzień przed podpisaniem umowy) i formie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach