Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń lokalu "byłej poczty" na potrzeby OSP w budynku OSP Świętoszówka

Gmina Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48334726200 , fax. +48334726262
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasienica
    Jasienica 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. +48334726200, fax. +48334726262
    REGON: 07218225500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń lokalu "byłej poczty" na potrzeby OSP w budynku OSP Świętoszówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń lokalu "byłej poczty" na potrzeby OSP w budynku OSP Świętoszówka w zakresie: 1) Roboty konstrukcyjno-budowlane, 2) Roboty budowlane wykończeniowe; 3) Roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, 4) Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262800-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jasienicy nr konta: 82 8117 0003 0000 0101 2000 0100 tytułem: „Postępowanie przetargowe, nr sprawy ZP.271.31.2019”. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na w/w konto) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione skutecznie wyłącznie wtedy, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu. Dopuszcza się złożenie dokumentu wadium bezpośrednio z ofertą. Wówczas zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium na podstawie przesłanek wskazanych w treści art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa będąca formą wniesienia wadium musi spełniać następujące wymagania: a) ustalać beneficjenta gwarancji, b) określać kwotę gwarantowaną w złotych polskich – określoną w SIWZ, c) określać termin ważności gwarancji – określony w SIWZ, d) określać przedmiot gwarancji – określony w SIWZ, e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie Pełnomocnika Zamawiającego. 7. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez Pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile wynika to ze stosownego umocowania (np. pełnomocnictwa, umowy konsorcjum).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie składają oświadczenie oddzielnie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach