Przetargi.pl
przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oraz wykonanie elewacji wraz z dociepleniem budynku usługowego przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74
    80254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oraz wykonanie elewacji wraz z dociepleniem budynku usługowego przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku oraz wykonanie kolorystki elewacji wraz z dociepleniem budynku usługowego przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku. Opis budynku. Budynek użytkowy zlokalizowany w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 został wybudowany w latach 70-tych ubiegłego wieku. Jest to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, wyposażony w instalacje wodociągową, sanitarną i deszczową, grzewczą oraz elektryczną. W części parteru znajdują się pomieszczenia biurowe (wejście od strony ul. Dyrekcyjnej), od ul. Gdyńskich Kosynierów znajduje się zakład fryzjerski oraz sklep spożywczy. Szczegółowy opis stanu technicznego budynku został opisany w punkcie 4 załącznika nr 1.15 do siwz pn. „Orzeczenie techniczne o stanie technicznym konstrukcji budynku. Zakres wykonania robót rozbiórkowych i budowlanych”. Parametry budynku: • długość budynku – 27,00 m, • szerokość budynku – 15,50 m, • powierzchnia zabudowy - 418,50 m², • powierzchnia użytkowa części obiektu objętej zamówieniem - 249,82 m², • kubatura całości budynku - 2 200 m3, • kubatura części obiektu objętej zamówieniem – 1 600 m3, • wysokość budynku – 5,30 m. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj.  roboty rozbiórkowe,  wykonanie nowych ścianek działowych,  roboty tynkarskie,  wykonanie gładzi gipsowych,  roboty malarskie,  wykonanie wewnętrznych schodów żelbetowych,  wykonanie posadzek,  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz cieplnej i przeciwdźwiękowej,  naprawa ścian i stropu,  remont dachu papowego wraz z wykonaniem robót izolacyjnych i dociepleniowych dachu oraz obróbkami blacharskimi,  wymiana stolarki okiennej z parapetami,  wymiana stolarki drzwiowej,  wykonanie sufitów podwieszanych,  wykonanie elewacji wraz z dociepleniem i cokołem,  montaż żaluzji zabezpieczających zewnętrznych oraz plis okiennych wewnętrznych sterowanych elektrycznie. b) roboty sanitarne tj.  wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,  wykonanie instalacji grzewczej,  wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej,  wykonanie klimatyzacji, c) roboty elektryczne tj.  wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, teletechnicznej i odgromowej. 3. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Projekt architektoniczno – budowlany – wykonawczy przebudowy wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji istniejącego budynku usługowego w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku, dz. 60, obręb 081 - załącznik nr 1 do siwz,  Rysunek nr Z1 – Sytuacja – załącznik nr 1.1 do siwz,  Rysunek nr I1 - Inwentaryzacja. Rzut piwnicy – załącznik nr 1.2 do siwz,  Rysunek nr I2 - Inwentaryzacja. Rzut przyziemia – załącznik nr 1.3 do siwz,  Rysunek nr I3 - Inwentaryzacja. Przekrój A-A– załącznik nr 1.4 do siwz,  Rysunek nr I4 - Inwentaryzacja. Elewacje – załącznik nr 1.5 do siwz,  Rysunek nr A1 – Rzut piwnicy – załącznik nr 1.6 do siwz,  Rysunek nr A2 – Rzut przyziemia – załącznik nr 1.7 do siwz,  Rysunek nr A3 – Rzut przyziemia – aranżacja funkcjonalna – załącznik nr 1.8 do siwz,  Rysunek nr A4 – Rzut sufitów podwieszanych – załącznik nr 1.9 do siwz,  Rysunek nr A4a – Rzut dachu – załącznik nr 1.10 do siwz,  Rysunek nr A5 – Przekrój A-A – załącznik nr 1.11 do siwz,  Rysunek nr A6 – Elewacje – załącznik nr 1.12 do siwz,  Rysunek nr A7 – Stolarka okienna i drzwiowa – załącznik nr 1.13 do siwz,  Rysunek nr A8 – Detal ściany ocieplonej i attyki – załącznik nr 1.14 do siwz,  Orzeczenie techniczne o stanie technicznym konstrukcji budynku. Zakres wykonania robót rozbiórkowych i budowlanych - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7 – załącznik nr 1.15 do siwz, • Rysunek nr W1 - Inwentaryzacja. Rzut przyziemia - wyburzenia – załącznik nr 1.15a do siwz,  Informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 1.16 do siwz,  Projektowana charakterystyka energetyczna budynku wraz z analizą możliwości racjonalnego wykorzystania wysokosprawnych alternatywnych systemów zaopatrzenia w energię. Budynek użyteczności publicznej biurowy, Dyrekcyjna 7, nr lokalu, 80-852 Gdańsk – załącznik nr 1.17 do siwz,  Protokół Nr 1/2017 z okresowej kontroli przewodów kominowych – załącznik nr 1.18 do siwz. b) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych dla przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81– załącznik nr 2 do siwz,  Rysunek nr S1 – Rzut parteru – instalacja wod.-kan. – załącznik nr 2.1 do siwz,  Rysunek nr S2 – Rzut piwnicy – instalacja wod.-kan. – załącznik nr 2.2 do siwz,  Rysunek nr S3 – Rzut parteru – instalacja grzewcza – załącznik nr 2.3 do siwz,  Rysunek nr S4 – Rzut parteru – instalacja grzewcza – załącznik nr 2.4 do siwz,  Rysunek nr S5 – Rzut piwnicy – instalacja grzewcza – załącznik nr 2.5 do siwz,  Rysunek nr S6 – Rzut piwnicy – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 2.6 do siwz,  Rysunek nr S7 – Rzut parteru – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 2.7 do siwz,  Rysunek nr S8 – Rzut dachu – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 2.8 do siwz,  Rysunek nr S9 – Rzut parteru – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 2.9 do siwz,  Rysunek nr S10 – Rzut dachu – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 2.10 do siwz. c) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych dla przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81– załącznik nr 3 do siwz,  Rysunek nr E01 – Instalacje gniazd – rzut piwnicy – załącznik nr 3.1 do siwz,  Rysunek nr E02 – Instalacje gniazd – rzut parteru – załącznik nr 3.2 do siwz,  Rysunek nr E03 – Instalacje oświetlenia – rzut piwnicy – załącznik nr 3.3 do siwz,  Rysunek nr E04 – Instalacje oświetlenia – rzut parteru – załącznik nr 3.4 do siwz,  Rysunek nr E05 – Schemat strukturalny zasilania budynku – załącznik nr 3.5 do siwz,  Rysunek nr E06 – Schemat i elewacja rozdzielnicy RG – załącznik nr 3.6 do siwz,  Rysunek nr E07 – Elewacja szafy teletechnicznej – załącznik nr 3.7 do siwz,  Wytyczne do planu Bioz - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 3.8 do siwz. d) Aneks do projektu architektoniczno – budowlanego przebudowy wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji (wentylacja i klimatyzacja pomieszczenia szafy teletechnicznej) istniejącego budynku usługowego w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku, dz. 60, obręb 081 - załącznik nr 4 do siwz,  Rysunek nr S6 – Rzut parteru – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 4.1 do siwz,  Rysunek nr S9 – Rzut parteru – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 4.2 do siwz,  Rysunek nr S10 – Rzut dachu – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 4.3 do siwz. e) Projekt montażu rolet zabezpieczających i plis w oknach i witrynie istniejącego budynku usługowego w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku, dz. 60, obręb 081- załącznik nr 5 do siwz,  Rysunek nr A1 – Elewacje – kolorystyka rolet zewnętrznych zabezpieczających – załącznik nr 5.1 do siwz,  Rysunek nr A2 – Detal osadzenia rolety – załącznik nr 5.2 do siwz. f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura – przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie elewacji w istniejącym budynku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku - załącznik nr 6 do siwz. g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST – 01 Instalacje sanitarne – przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku. Budynek biurowy, Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81 - załącznik nr 7 do siwz. h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Instalacje elektryczne – przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku. Budynek biurowy, Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81 - załącznik nr 8 do siwz. i) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych – montaż rolet zabezpieczających zewnętrznych i plis wew. w budynku biurowym – załącznik nr 9 do siwz. j) Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – roboty budowlane – załącznik nr 10 do siwz. k) Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą użytkowania części istniejącego budynku – instalacje sanitarne - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81 – załącznik nr 11 do siwz. l) Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – instalacje elektryczne – załącznik nr 12 do siwz. m) Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – wentylacja i klimatyzacja pomieszczenia szafy teletechnicznej – załącznik nr 13 do siwz. n) Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – roboty budowlane - rolety – załącznik nr 14 do siwz. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, dekarskie, dociepleniowe, posadzkarskie, elektryczne, instalatorskie w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 7 osób do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia. 6. Wymagania dotyczące potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikające z art. 29 ust 5 zostały uwzględnione w projektach stanowiących załączniki do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za wady. Minimalna gwarancja winna wynosić co najmniej 3 lata. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. Jeżeli wykonawca określi termin gwarancji poniżej 3 lat, to jego oferta zostanie odrzucona. 5. Podać w ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym, tj. osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym rozumie się czas związany z kierowaniem robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno – budowlanym. 6. Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 29.12.2017 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie odrzucona. 7. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego 8. Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 9. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 17 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach