Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku wielorodzinnego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Tczewie, przy ul. Elżbiety 19a

Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 301 100 , fax. 585 301 100
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Kołłątaja 9
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 585 301 100, fax. 585 301 100
    REGON: 19221726500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku wielorodzinnego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Tczewie, przy ul. Elżbiety 19a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku wielorodzinnego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Tczewie, przy ul. Elżbiety 19a, na działce nr 35 (obręb 7). Budynek zostanie wykorzystany na potrzeby opieki społecznej, w ramach działalności środowiskowego domu samopomocy dla osób w podeszłym wieku. Dzięki zastosowaniu na klatce schodowej platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych będzie ona przystosowana do świadczenia pomocy osobom w podeszłym wieku mających trudności w poruszaniu się. W wyniku projektowanej przebudowy powstanie budynek, w którym znajdzie się: a/ na parterze - dwie pracownie terapii zajęciowej; - pracownia kulinarna; - pracownia rękodzieła artystycznego; - łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych; - wc męskie; - łazienka personelu; - rozdzielnia elektryczna; - klatka schodowa; b/ na poddaszu - pokój indywidualnego poradnictwa psychologicznego; - pokój biurowy; - wc; - pomieszczenie gospodarcze; - klatka schodowa. Poziom parteru z poddaszem zostanie skomunikowany za pomocą nowej, żelbetowej klatki schodowej. Na klatce schodowej zostanie zamontowana platforma przyschodowa o torze krzywoliniowym PLK8 z platformą o wymiarach 800x700 mm. Projektuje się wyłączyć z użytkowania istniejącą piwnicę. Zostanie ona odcięta od wyższych kondygnacji żelbetową płytą monolityczną, po uprzedniej likwidacji drewnianej klatki schodowej. Likwidowana klatka schodowa zostanie zastąpiona nową w konstrukcji żelbetowej. Przewiduje się, że w budynku może przebywać maksymalnie 31 osób, w tym pracownicy opieki społecznej oraz 25 osób, którym udziela się wsparcia. Zestawienie powierzchni • powierzchnia zabudowy całkowita 169,89 m2 • powierzchnia użytkowa całkowita 206,32 m2 - na parterze 129,71 m2 - na poddaszu 76,61 m2 • kubatura całkowita 943,23 m3 Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie otrzymanej od Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie wykonania przebudowy budynku. Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty budowlane, będące przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, muszą być wykonane w sposób zgodny z załączoną dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosowanymi obecnie rozwiązaniami systemowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 1843), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186), innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz polskimi normami, z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć oraz zapisami niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i rodzaje koniecznych do wykonania robót zostały określone w załączonych przedmiarach oraz dokumentacji. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta w okresie związania ofertą powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść w terminie do składania ofert. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) TTBS w Tczewie Bank BGK o/Gdańsk nr 53 1130 1121 0006 5479 8920 0001.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej winno być złożone w formie oryginału wraz z ofertą. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.). 10. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach