Gmina Izbicko ogłasza przetarg
- Adres: 47-180 Izbicko, ul. Powstańców Śląskich
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 461 72 21 , fax. 0-77 463 12 54
- Data zamieszczenia: 2020-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbicko
ul. Powstańców Śląskich 12
47-180 Izbicko, woj. opolskie
tel. 0-77 461 72 21, fax. 0-77 463 12 54
REGON: 53296100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbhicko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego (sklep branży meblowej) na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci ciągów komunikacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego (sklep branży meblowej) na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci ciągów komunikacyjnych. Budynek będący przedmiotem inwestycji jest obiektem usługowym. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej na planie prostokąta o wymiarach 20,76 x 12,45 m. Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Lokalizacja Obiektu: Izbicko, przy ul. Powstańców Śląskich 20, na działce nr 520/9, 520/8, 602/6, 601/1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych /STWiOR/, oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 8,9,10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną