Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnej kotłowni na Dom Seniora wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną, c.o., wody i kanalizacji sanitarnej na terenie działki nr 778 w miejscowości Wysoka gmina Tuchola.

GMINA TUCHOLA ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 TUCHOLA, PLAC ZAMKOWY
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TUCHOLA
    PLAC ZAMKOWY 1
    89-500 TUCHOLA, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 09235115600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnej kotłowni na Dom Seniora wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną, c.o., wody i kanalizacji sanitarnej na terenie działki nr 778 w miejscowości Wysoka gmina Tuchola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnej kotłowni na Dom Seniora (powierzchnia użytkowa 101,16m2), usytuowanego na terenie działki nr ewid. 778, położonej w miejscowości Wysoka, obręb geodezyjny Raciąż, gmina Tuchola bezpośrednio przy granicy działki nr ewid. 777, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektryczną, telekomunikacyjną i centralnego ogrzewania. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany, parterowy, bez podpiwniczenia o powierzchni zabudowy 132,81m2. Dach w technologii żelbetowej (istniejące płyty korytkowe) kryte styropapą, a następnie papą termozgrzewalną. Obiekt dostępny jest głównym wejściem, z poziomu terenu. Budynek ma stanowić miejsce spotkań osób starszych w celu wzajemnej integracji. W ramach zadania ma powstać: komunikacja, 2 pokoje dzienne o powierzchniach 40,29 m2 i 29,93m2, pomieszczenie socjalne, porządkowe i łazienka. W budynku przewidziano pomieszczenie socjalne, w którym będzie możliwość odgrzewania produktów przyniesionych przez osoby przebywające w obiekcie. Źródłem ciepła ma być pompa ciepła powietrzna z wieżą hydrauliczną wyposażoną w grzałkę elektryczną, zasobnik ciepłej wody, zasobnik buforowy, zawór bezpieczeństwa, pompę i automatykę sterującą. c. w. u. przygotowywana z zaprojektowanej wieży hydraulicz-nej wyposażonej w zasobnik c.w.u. z grzałką elektryczną. Wentylacja kanałowa z wyciągiem mechanicznym lub grawitacyjna, nawiew poprzez nawiewniki higrosterowane zamontowane w ramach okiennych. Dla budynku należy wykonać instalację odgromową. Obiekt należy ocieplić. W przypadku natrafienia na obiekt archeologiczny w czasie prowadzenia prac ziemnych, oso-by prowadzące roboty budowlane i ziemne są zobowiązani zabezpieczyć znalezisko, wstrzy-mać wszelkie prace i niezwłocznie powiadomić Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W związku z powyższymi zapisami oraz w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zadania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Zadanie należy wykonać zgodnie z prawomocną decyzją nr TUCH.156.2019 z dnia 30 grudnia 2019 r. Starosty Tucholskiego oraz dokumentacją projektową. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projekto-wej. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) kod podstawowy CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, b) kody uzupełniające CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45320000-6 Roboty izolacyjne 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie 45410000-4 Roboty tynkarskie 45431000-7 Kładzenie płytek 45442100-8 Roboty malarskie - opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1. Projekt budowlany; Załącznik nr 2. Decyzja Starosty Tucholskiego nr BD.6740.TUCH.156.2019.DD z dn. 30.12.2019 r.; Załącznik nr 3. Przedmiar budowlany, stanowiący dokument pomocniczy do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.). Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 50 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Zamawiający wymaga, aby pracownicy firmy wykonującej zadanie charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie środki ostrożności podczas wykonywanych prac, gdyż teren objęty budową położony jest w bliskim sąsiedztwie domów mieszkalnych. W związku z tym nie należy utrudniać codziennego życia mieszkańców. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 9 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz.1040 z późn. zm.). W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. W przypadku zmiany osób zatrudnionych przy wykonywaniu zadania objętego tą umową w terminie 7 dni od zatrudnienia nowego pracownika, należy zaktualizować wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i przedłożyć go Zamawiającemu. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „Wadium, nr postępowania ZP.271.2.4.2020.AK „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnej kotłowni na Dom Seniora wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną, c.o., wody i kanali-zacji sanitarnej na terenie działki nr 778 w miejscowości Wysoka gmina Tuchola.” Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 poz. 299). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: - formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, - dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, - dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium, - zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jako dowód polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (przykład załącznik nr 9) – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach