Przetargi.pl
Przebudowa, wraz z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych, budynku Internatu położonego przy ZS w Mosinie

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, wraz z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych, budynku Internatu położonego przy ZS w Mosinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa budynku Internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie, ul. Topolowa 2 z przystosowaniem dla uczniów niepełnosprawnych, wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Zespół Rewalidacji - etap I - budowa windy i przebudowa kotłowni na Zespół Rewalidacji wraz z pracami związanymi z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Budynek Internatu składa się z trzech segmentów przestrzenno - funkcjonalnych o różnych funkcjach: - segmentu frontowego przeznaczonego na funkcję mieszkalną z pokojami sypialnymi, zespołami sanitariatów, świetlicami i pomieszczeniami towarzyszącymi, - segmentu tylnego składającego się z dwóch części: kuchenno - stołówkowej oraz nieużytkowanego pomieszczenia po byłej kotłowni, - łącznika obu segmentów. 3. W zakres etapu I wchodzą wszystkie pomieszczenia związane z dobudową windy oraz wszystkie pomieszczenia związane z przebudową pomieszczeń kotłowni, zgodnie z granicą opracowania, pokazaną na projekcie wykonawczym architektury, część rewalidacyjna dla SOSW - rzut piwnic rys. nr 15. Projekty oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót obejmują swoim zakresem przebudowę całego Internatu. Przy wycenie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić opisy oraz rysunki dotyczące jedynie Etapu I. Przedmiary robót zostały sporządzone na potrzeby niniejszego zamówienia i dotyczą jedynie prac przewidzianych do wykonania w zakresie Etapu I. 4. Roboty przewidziane do wykonania polegają na: 1) Pracach związanych z budynkiem Internatu, tj.: budowie windy oraz przebudowie kotłowani wraz ze zmianą sposobu jej użytkowania na Zespół Rewalidacji, w tym: - budowie windy osobowej, panoramicznej, szybu windowego o konstrukcji stalowej, wyburzeniu istniejącej pochylni zewnętrznej przy wejściu do budynku oraz fragmentów ścian zewnętrznych (części podparapetowe) w miejscu gdzie zaprojektowano wejście do przedsionka windy na piętrze: I, II i III, - przebudowie pomieszczeń nieczynnej kotłowni opałowej na Zespół Rewalidacji z zapleczem w segmencie tylnym budynku polegającej na częściowym wyburzeniu ścianek działowych i otworów drzwiowych, w pomieszczeniu byłej kotłowni wyburzeniu fragmentu komina, a także wyburzeniu schodów betonowych i betonowej płyty posadzkowej, pogłębieniu pomieszczeń do poziomu - 1,8m, zamurowaniu kilku otworów drzwiowych, wymurowaniu nowych ścianek działowych, wykonaniu instalacji elektrycznych, przełożeniu instalacji wod. - kan., co., wykonaniu wentylacji mechanicznej, wykończeniu wnętrz. Przedmiotowe prace obejmują swoim zakresem wszystkie prace budowlano - montażowe oraz remonty wykonywane w bryle budynku Internatu objęte przedmiarem dotyczącym robót wewnętrznych w następujących branżach: - budowlana - winda, - instalacje elektryczne - winda, - budowlana - roboty wewnętrzne - Zespół Rewalidacji, - instalacje wodno - kanalizacyjne wewnętrzne - Zespół Rewalidacji, - instalacje co - Zespół Rewalidacji, - instalacje elektryczne - Zespół Rewalidacji, - instalacja wentylacji mechanicznej - Zespół Rewalidacji, 2) Pracach związanych z zewnętrzną infrastrukturą towarzyszącą, tj.: zagospodarowaniu terenu przy windzie oraz Zespole Rewalidacji, tym: - utwardzeniu terenu z kostki betonowej dla placu manewrowego dla podjazdu samochodów przywożących dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego oraz dla dostaw towaru do zaplecza kuchennego, - miejscach postojowych, w tym dla niepełnosprawnych, - pochylni o spadku 8 % dla osób niepełnosprawnych, - schodach zewnętrznych, - zadaszeniu nad całym zespołem wejściowym do części rewalidacyjnej budynku. Przedmiotowe prace obejmują swoim zakresem pozostałe prace objęte przedmiarem dotyczącym robót zewnętrznych w następujących branżach: - drogowa - infrastruktura towarzysząca, - budowlana - roboty zewnętrzne - infrastruktura towarzysząca - Zespół Rewalidacji, - instalacje wodno - kanalizacyjne zewnętrzne - infrastruktura towarzysząca - Zespół Rewalidacji. 5. Zamawiający zaleca, by Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający umożliwi dokonanie przedmiotowej czynności w dniu 17.01.2013 r. w godz. od 10:00 do 14:00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić się we wskazanym terminie w Sekretariacie Internatu Zespołu Szkół. 6. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób, jak najmniej uciążliwy dla uczniów i pracowników Zespołu Szkół, 2) udzielił gwarancji producenta na zamontowane materiały i urządzenia; 3) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 69.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach