Przetargi.pl
Przebudowa, wraz z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych, budynku Internatu położonego przy ZS w Mosinie

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2012-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, wraz z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych, budynku Internatu położonego przy ZS w Mosinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa, wraz z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych, budynku Internatu położonego przy Zespole Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie, ul. Topolowa 2 - etap I. 2. Prace przewidziane do realizacji obejmują swoim zakresem budowę windy oraz przebudowę kotłowani wraz ze zmianą sposobu jej użytkowania na Zespół Rewalidacji, w tym: - budowę windy osobowej, panoramicznej, szybu windowego o konstrukcji stalowej, wyburzenie istniejącej pochylni zewnętrznej przy wejściu do budynku oraz fragmentów ścian zewnętrznych (części podparapetowe) w miejscu gdzie zaprojektowano wejście do przedsionka windy na piętrze: I, II i III, - zagospodarowanie terenu przy windzie oraz zespole rewalidacji obejmujące utwardzenie terenu z kostki betonowej dla placu manewrowego dla podjazdu samochodów przywożących dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego oraz dla dostaw towaru do zaplecza kuchennego, miejsc postojowych, w tym dla niepełnosprawnych, pochylnię o spadku 8 % dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne oraz zadaszenie nad całym zespołem wejściowym do części rewalidacyjnej budynku, - przebudowę pomieszczeń nieczynnej kotłowni opałowej na zespół rewalidacji z zapleczem w segmencie tylnym budynku polegającą na częściowym wyburzeniu ścianek działowych i otworów drzwiowych, w pomieszczeniu byłej kotłowni wyburzeniu fragmentu komina, a także wyburzeniu schodów betonowych i betonowej płyty posadzkowej, pogłębieniu pomieszczeń do poziomu -1,8m, zamurowaniu kilku otworów drzwiowych, wymurowaniu nowych ścianek działowych, wykonaniu instalacji elektrycznych, przełożeniu instalacji wod.-kan., co., wykonaniu wentylacji mechanicznej, wykończeniu wnętrz. UWAGA: Projekty oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót obejmują swoim zakresem przebudowę całego Internatu. Przy wycenie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić opisy oraz rysunki dotyczące jedynie Etapu I. Przedmiary robót zostały sporządzone na potrzeby niniejszego zamówienia i dotyczą jedynie prac przewidzianych do wykonania w zakresie Etapu I. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób, jak najmniej uciążliwy dla uczniów i pracowników Zespołu Szkół, 2) zaakceptował następujące warunki płatności: a) 30% wynagrodzenia brutto płatne będzie w 2012 r., w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury VAT, b) pozostała kwota wynagrodzenie brutto płatna będzie w 2013 r. w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury VAT; 3) udzielił 5 lat gwarancji na wykonane prace budowlane, 4) udzielił gwarancji producenta na zamontowane materiały i urządzenia; 5) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 69.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach