Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 44-321 , fax. 032 4550020
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Wyzwolenia 71 71
44-321 Marklowice, woj. śląskie
tel. 44-321, fax. 032 4550020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z odwodnieniem bocznej ul. Mokrej w Marklowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi gminnej bocznej ul. Mokrej w miejscowości Marklowice. Zaprojektowano przebudowę drogi bocznej ul. Mokrej o kategorii ruchu KR2. Będzie to droga dojazdowa ( KD ) o nawierzchni asfaltowej, o szerokości 4,5m. Ograniczona będzie obustronnie krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm i 12 x 25 cm. Przebudowywana droga posiadać będzie obustronne pobocze o szerokości 0,75m utwardzone tłuczniem kamiennym. Nawierzchnia drogi posiadać będzie spadek jednostronny 2%. Zaprojektowano również odwodnienie poprzez budowę kanalizacji deszczowej z której wody opadowe będą odprowadzone do projektowanego rowu poprzez wylot W1, z którego wody będą wprowadzone istniejącego rowu melioracyjnego. Długość projektowanej drogi wynosi 104,63 m. Długość projektowanej kanalizacji wynosi 93,1m. , długość projektowanego rowu to 49,93m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. 5/ Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania(Zamawiający przyjmuje, że będą to zadania polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 200.000, 00 zł. dla każdego zadania), poprzez przedstawienie referencji od poprzednich zamawiających. 6/ Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku. 7/ Udzielą min. 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia od daty odbioru końcowego całości zadania. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy 2/ Dowód wpłacenia, wniesienia wadium. 3/ Zestawienie załączonych dokumentów 4/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5/Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 6/ Wykaz oraz kopie referencji wykonanych robót wystawionych przez inwestora (jak w pkt.5)opatrzone datą ich wystawienia z podaniem ich wartości i miejsca wykonania 7/ Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag wzoru umowy 8/ Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia Wykonawca musi wykonać własnymi siłami minimum 40% wartości całego zamówienia. Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców powinny być potwierdzone informacjami i dokumentami na temat uprawnień podwykonawcy i jego doświadczenia. 9/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10/ Szczegółowy kosztorys ofertowy oraz dodatkowo skrócony kosztorys z cenami jednostkowymi robót, dostaw, usług. 11/ Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Pięknej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Cisowej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 7806S ulicy Szerockiej w Świerklanach.
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Cisowie, Gmina Pilica
Dodano: 2016-07-22 - ZP.271.7.2016 Remont dróg gminnych w miejscowości Lasaki,Rudnik, Ligota Książęca i Brzeźnica.
Dodano: 2016-07-19 - Remont drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Głównej w Jejkowicach.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Woźnikach sołectwo Ligota Woźnicka - etap I
Dodano: 2016-07-06 - Remont drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Rybnickiej w Nowej Wsi.
Dodano: 2016-06-24 - Budowa dróg bocznych od ul. Opatowickiej w Tarnowskich Górach - I etap
Dodano: 2016-06-23 - Remont drogi powiatowej nr 5341S ulicy Prostej w Czerwionce Leszczynach dz. Dębieńsko.
Dodano: 2016-06-22