Przetargi.pl
Przebudowa wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia drogi powiatowej 1809 O Izbicko - Ligota Dolna na odcinku Izbicko - Otmice

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia drogi powiatowej 1809 O Izbicko - Ligota Dolna na odcinku Izbicko - Otmice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres techniczny zadania. Ogólny zakres techniczny zadania obejmuje przebudowę drogi powiatowej 1809 O Izbicko - Ligota Dolna na odcinku Izbicko - Otmice długości 1502 m. Przebudowa drogi powiatowej polega na dostosowaniu parametrów drogi do warunków technicznych drogi klasy zbiorczej Z oraz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie: - przebudowa konstrukcji jezdni w technologii betonu cementowego z jej poszerzeniem do szerokości 6,0 m oraz wzmocnieniem do kategorii obciążenia ruchem KR3, - budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej na całym przebudowywanym odcinku, - budowa chodników w terenie zabudowanym miejscowości Izbicko i Otmice, - budowa miejsca do ważenia pojazdów, - budowa zatoki autobusowej w miejscowości Otmice, - przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych, - budowa systemu odwodnienia drogi poprzez rozbudowę kanalizacji deszczowych na terenach zabudowanych Izbicka i Otmic oraz budowę rowów chłonno - odparowujących w terenie niezabudowanym. Opis stanu istniejącego i projektowanego. Odcinek w miejscowości Izbicko ul. Gogolińska (km 0+000 - km 0+300). Początek zadania zlokalizowany jest za skrzyżowaniem drogi powiatowej 1809 O z drogą krajową 94 w miejscowości Izbicko, przed istniejącym zjazdem na parking po prawej stronie drogi. Aktualnie ul. Gogolińska posiada jezdnię szerokości 5,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, nawierzchnia jest mocno zniszczona, posiada liczne spękania podłużne i poprzeczne, nierówności oraz koleiny (taki stan nawierzchni występuje na całym przebudowywanym odcinku drogi powiatowej). Od istniejącego zjazdu na parking do budynku nr 6 po prawej stronie jezdni znajduje się oddzielony pasem zieleni chodnik, po lewej stronie jezdni znajduje się pobocze gruntowe. Odwodnienie jezdni ma tym odcinku odbywa się powierzchniowo w kierunku drogi krajowej nr 94. Na odcinku ok. 80 m od początku ulicy, po lewej stronie jezdni w poboczu znajduje się drożna kanalizacja deszczowa. Zaprojektowano jezdnię o nawierzchni z betonu cementowego o szerokości 6,0 m o spadku daszkowym 2%, jezdnia ograniczona z obu stron krawężnikiem betonowym. Po lewej stronie drogi został zaprojektowany ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 3,5 m. W skład ciągu wchodzi ścieżka rowerowa dwukierunkowa o szerokości 2,0 m (zlokalizowana przy krawędzi jezdni) oraz chodnik o szerokości 1,5 m. Po prawej stronie jezdni został zaprojektowany chodnik o szerokości 1,5 m. Chodnik ten zostanie przebudowany na odcinku ok. 150 m. Wszystkie istniejące zjazdy do posesji zostaną przebudowane poprzez wymianę warstw konstrukcyjnych. Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie się odbywać do projektowanej kanalizacji deszczowej, włączonej do kanalizacji istniejącej. Odcinek w terenie niezabudowanym (km 0+300 - km 1+230). W terenie niezabudowanym pomiędzy miejscowościami Izbicko - Otmice jezdnia posiada szerokość 5,0 m i mocno zniszczoną nawierzchnię asfaltową. Po obu stronach jezdni występują pobocza gruntowe i szczątkowe rowy bezodpływowe. Na przedmiotowym odcinku zaprojektowano drogę w przekroju półulicznym. Po lewej stronie jezdni została zaprojektowana ścieżka rowerowa dwukierunkowa o szerokości 2,0 m. Po prawej stronie jezdni zaprojektowano pobocze utwardzone o szerokości 1,0 m oraz rowy chłonno - odparowujące o przekroju trapezowym. W km 0+300 znajduje się skrzyżowanie z drogą gminną , które zostanie skanalizowane z wykonaniem wyspy dzielącej. Na odcinku od km 0+530 do km 0+710 zaprojektowano po prawej stronie drogi zatokę przeznaczoną do kontroli i ważenia pojazdów. Miejsce ważenia zostanie oddzielone od jezdni wyspą dzielącą o szerokości 1,5 m. Wszystkie istniejące zjazdy zostaną przebudowane. Odwodnienie drogi na tym odcinku będzie się odbywać do projektowanych rowów chłonno - odparowujących. Odcinek w miejscowości Otmice ul. Zawadzkiego (km 1+230 - 1+502). Koniec zadania zlokalizowany jest na skrzyżowaniu drogi powiatowej 1809 O ul. Zawadzkiego z drogą powiatową 1850 O ul. Kościuszki i drogą gminną 105112 O ul. Orzeszkowej w Otmicach. Szerokość jezdni ul. Zawadzkiego wynosi 5,0 m. Przed skrzyżowaniem po prawej stronie drogi istnieje niewymiarowa zatoka autobusowa. Po lewej stronie drogi w tym miejscu istnieje poszerzenie jezdni, które służy jako zatoka autobusowa. Odwodnienie jezdni na tym odcinku odbywa się do istniejącej kanalizacji deszczowej biegnącej w poboczu ul. Zawadzkiego, po prawej stronie jezdni. Brak jest chodników. Na tym odcinku drogi powiatowej , po lewej stronie jezdni, został zaprojektowany ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 3,0 m. Ścieżka rowerowa dwukierunkowa została zlokalizowana przy krawędzi jezdni i ma szerokość 2,0 m. za ścieżką został zaprojektowany chodnik o szerokości 1,0 m. Przed skrzyżowaniem po lewej stronie jezdni zostanie wykonana zatoka autobusowa o szerokości 3,0 m. Za zatoką został zaprojektowany chodnik. Po prawej stronie drogi występuje skrzyżowanie z ul. Nałkowskiej, które zostanie przebudowane jako skrzyżowanie zwykłe. Na odcinku od tego skrzyżowania do końca zakresu długości ok. 160 m zostanie zbudowany nowy chodnik o szerokości 2,0 m. Istniejące zjazdy do posesji zostaną przebudowane. Odwodnienie pasa drogowego na tym odcinku będzie się odbywać do projektowanej kanalizacji deszczowej. Istniejąca kanalizacja deszczowa w ul. Zawadzkiego zostanie rozbudowana poprzez przedłużenie sieci. Szczegółowy zakres techniczny zadania. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, w tym m.in.: - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem: 11.343,90 m2, - nawierzchnia z betonu cementowego jezdni i miejsca do ważenia pojazdów: 9.416,60 m2, - konstrukcja ciągu pieszo - rowerowego i ścieżki rowerowej: 3.083,85 m2, - konstrukcja chodników: 524,30 m2, - konstrukcja zjazdów: 1.335,74 m2, - konstrukcja zatoki autobusowej: 93,90 m2, - budowa odwodnienia drogi: kanały deszczowe 693,5 m, studnie rewizyjne 12 szt., studzienki ściekowe 49 szt., przepusty rurowe pod zjazdami 49,6 m. Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej 84 miesięcznej gwarancji. (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Długość okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, stanowi kryterium oceny ofert. Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia. Inwestycja pn.: Przebudowa wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia drogi powiatowej 1809 O Izbicko - Ligota Dolna na odcinku Izbicko - Otmice realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią: - projekt budowlano - wykonawczy - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - projekt docelowej organizacji ruchu - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte kwotą kontraktową: - Obsługa geodezyjna wraz z naniesieniem inwestycji na mapy zasobu geodezyjnego Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. - Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. - Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem. - Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy. - Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem. - Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót. - Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy. - Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z projektem budowlanym i projektem wykonawczym oraz właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. nr 177 poz. 1729 z dnia 14.10.2003r.) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem. - Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem. - Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze - na podstawie i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami właścicieli tych urządzeń. - Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót. - Realizowanie prac zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Inwestora Harmonogramem Robót. - Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczoną od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu - okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości : 84 miesiące, maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji jakości: 120 miesięcy). 2. Początek biegi okresu rękojmi i gwarancji liczony jest: a) od daty bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót, b) dla wymienianych materiałów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany. 3. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie, w którym minął okres gwarancji jakości, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie określonym w pkt 3, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. 6. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 80.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Pełna kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.02.2015 r. do godz. 10:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 20.02.2015 r. do godz. 10:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach