Przetargi.pl
Przebudowa wodociągu miejskiego w Ropczycach

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Przemysłowa 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218296 , fax. 017 2218298
  • Data zamieszczenia: 2012-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach
    ul. Przemysłowa 12 12
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218296, fax. 017 2218298
    REGON: 69052972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wodociągu miejskiego w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego wodociągu miejskiego na 3 odcinkach obejmujących następujące rejony miasta: 2.1.1. Rejon ul. Wyszyńskiego - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 150mm, długości 228,0m, na rury PE 100, SDR 17, fi 250 mm o długości 228,0m. 2.1.2. Rejon ul. Piłsudskiego - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 250mm, długości 1137,0m na rury PE 100, SDR 17, fi 280mm o długości 1137,0m. 2.1.3. Rejon ul. Mickiewicza - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 80mm, długości 960,0m na rury PE 100, SDR 17, fi 160mm o długości 960,0m. Przebudowana sieć zostanie połączona z wodociągiem w systemie pierścieniowym. Uzbrojenie przebudowanego wodociągu stanowią zasuwy odcinające na sieci i przyłączach domowych, hydranty p-pożarowe nadziemne i podziemne o średnicy fi 80mm, oraz zawory odpowietrzająco - napowietrzające. 2.2. Modernizację uzdatniania wody pitnej w zbiornikach terenowych przy ul. Rataja przez montaż kompletnej sieci dezynfekcji wody z automatycznym pomiarem chloru wolnego w wodzie pitnej. Zakres robót obejmuje dostawę urządzeń, podłączenie do instalacji wodociągowej oraz włączenie do istniejącego systemu automatyki i wizualizacji. 2.3. Wykonanie opomiarowania przepływu wody w 6 istniejących przepompowniach sieciowych oraz podłączenie ww przepompowni do istniejącego w przedsiębiorstwie systemu automatyki i wizualizacji pracy sieci wodociągowej. Przyjęte rozwiązania techniczne będą oparte na systemie łączności bezprzewodowej. 2.4. Wykonanie systemu radiowego odczytu wodomierzy z funkcją zdalnego przekazywania danych do systemu bilingowego (fakturującego) dla 100 punktów odczytowych wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i oprogramowania. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności 3.1. opracowanie Dokumentacji Projektowej sporządzonej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego niezbędnej dla wykonania robót ( projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski), 3.1.1. skuteczne zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji 3.2. wykonanie robót budowlanych, 3.2.1. roboty ziemne 3.2.2. roboty rozbiórkowe i porządkowe 3.2.3.roboty montażowe 3.2.4. opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do odbioru robót, a w szczególności wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej sieci. 4. Warunki 4.1. Pełen zakres i opis przedmiotu zamówienia określono w programie funkcjonalno - użytkowym. Program funkcjonalno - użytkowy jest załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego www.pukropczyce.eu lub w jego siedzibie. 4.1.1 Zamawiający wymaga załączenia do oferty ogólnego harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający wymaga by ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy spełniał poniższe wymogi: Etap I - prace projektowe skutkujące rozpoczęciem robót budowalnych w terminie do 2012-05-28 . Etap II - realizacja robót budowlanych przy ul. Mickiewicza i ul. Wyszyńskiego w okresie od 2012-05-28 do 2012-09-28. Etap III- realizacja robót budowlanych przy ul. Piłsudskiego od 2013-03-15 do 2013-08-30. Etap IV dostawa i montaż opomiarowania wodociągu (montaż urządzeń do uzdatniania wody z automatycznym ciągłym pomiarem chloru wolnego w wodzie; montaż urządzeń do pomiaru i sterowania pracą przepompowni sieciowych; montaż urządzeń i oprogramowania komputerowego do zdalnego odczytu wodomierzy i przesyłu danych do programu finansowo -księgowego) w terminie 2012-10-01 do 2013-05-31. Etap V - Planowana data zakończenia rzeczowej realizacji projektu (spisania protokołu odbioru końcowego) - do 2013-08-30. Postanowienia ogólnego harmonogramu rzeczowo-finansowego będą podstawą po wykonaniu dokumentacji projektowej przez Wykonawcę do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo -finansowego . 4.2. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie: 4.2.1. Kompleksowej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. 4.2.2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej 4 kpl. oraz w wersji elektronicznej 1 kpl. 4.2.3. Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych. 4.2.4. Wykonania projektów organizacji ruchu, oraz niezbędnego oznakowania dróg jeżeli będą wymagane. 4.2.5. W przypadku zniszczeń urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 4.2.6. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu dróg i infrastruktury drogowej. 5. Warunki wykonawstwa: 5.1. wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej (ewentualne stosowanie przez Wykonawcę metod bezwykopowych tj. przewiertów sterowanych itp. nie będzie podstawą do ubiegania się Wykonawcy o dodatkową zapłatę - przyjmuje się, że ryzyko konieczności wyboru tej technologii robót jest skalkulowane w cenie ofertowej). 5.2. kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 5.3. zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 5.4. materiały zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty poświadczające o dopuszczeniu tych materiałó1)w do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie ( certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub AT, deklarację zgodności CE, Atest PZH- jeżeli jest wymagane). 5.5. wykonawca przy sporządzaniu dokumentacji technicznej oraz realizacji robót budowlanych winien uwzględnić stan istniejący tj. : 5.5.1. w zakresie modernizacji uzdatniania wody pitnej : maksymalny godzinowy przepływ wody z ujęcia wynosi 140 m3h, 5.5.2. w zakresie wykonanie opomiarowania przepływu wody w 6 istniejących przepompowniach sieciowych - parametry istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji : komunikacja radiomodemowa, radiomodemy SATEL 3AS 869,protokół komunikacyjny MODBUS RTU, istniejący sterownik nadrzędny S7-300 SIEMENS, istniejący system wizualizacji SCADA: WIZCON, 5.5.3. w zakresie wykonania systemu radiowego odczytu wodomierzy - istniejący zintegrowany system informatyczny KOMANDRES-M wdrożony przez ETOBRES 6. Zamawiający posiada prawo do dysponowania terenem na cele budowlane. 7. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienie licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady fizyczne, równy okresowi gwarancji, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót i przekazania do eksploatacji i upływa w dniu wygaśnięcia gwarancji. 8. Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest każdorazowo podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 30 000,00 złotych polskich PLN słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Szczegółowe warunki opisane w Rozdziale VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach