Przetargi.pl
„Przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1713 S w km 6+517 nad torami PKP w miejscowości Kotowice oraz chodnika”

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 148 304 , fax. 343 148 304
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 343 148 304, fax. 343 148 304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1713 S w km 6+517 nad torami PKP w miejscowości Kotowice oraz chodnika”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I: 4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1713 S w km 6+517 nad torami PKP w m. Kotowice. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego wiaduktu o ustroju nośnym z prefabrykowanych belek strunobetonowych, opartych na podporach ramownicowych i wzniesieniu w tym samym miejscu wiaduktu o konstrukcji z belek prefabrykowanych zespolonych płytą żelbetową. Nowy ustrój nośny oparty zostanie na masywnych przyczółkach oraz filarze, posadowionych pośrednio za pomocą pali żelbetowych. Nowa konstrukcja będzie posiadała wymagane obowiązującym prawem parametry techniczne. Ze względu na zwiększenie wysokości konstrukcyjnej nowego wiaduktu zachodzi konieczność przebudowy odcinków dojazdowych w celu nawiązania wysokościowego niwelety. Z powodu występowania kolizji projektowanych fundamentów wiaduktu z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu konieczne jest wykonanie korekty przebiegu sieci elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnych. Ze względu na przebieg wiaduktu nad zeletryfikowaną linią kolejową zaprojektowano ochronę przeciwporażeniową. Część II: W ramach zadania roboty budowlane obejmują także budowę ciągu pieszego w ciągu drogi powiatowej, stanowiącego połączenie miejscowości Kotowice z cmentarzem usytuowanym w sąsiedztwie wiaduktu. PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO WIADUKTU:  Nośność obiektu Klasa obciążenia „A” wg PN-85/S-10030;  Szerokość całkowita 10,90 [m];  Szerokość ciągu pieszego 2,00 [m];  Szerokość jezdni 2 x 3,00 m + 2 x 0,50 = 7,00 [m];  Długość obiektu 60,10 [m];  Rzędna spodu konstrukcji 354,560 [m n.p.m.];  Ukos konstrukcji 90 [°];  Kąt skrzyżowania z przeszkodą 67 [°]. PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO CHODNIKA:  Długość całkowita 537,50 [m];  Szerokość 2,50 [m];  Spadek poprzeczny 3,00 [%]. Ciąg dla pieszych o szerokości 2,50 [m] o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Nowy chodnik zostanie wyniesiony 12 cm ponad krawędź istniejącej jezdni za pomocą krawężnika posadowionego na ławie betonowej. Z drugiej strony chodnik zostanie ograniczony obrzeżem betonowym. Odwodnienie powierzchniowe w postaci spadków poprzecznych i podłużnych chodnika z odprowadzeniem wód opadowych bezpośrednio na skarpę. Odwodnienie jezdni przy projektowanym chodniku zostanie zrealizowane w postaci ścieków podchodnikowych, odprowadzających wodę poza koronę drogi. WAŻNE: Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się wizję w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem PZD. Drewno pozyskane z wycinki drzew stanowi własność Wykonawcy i należy to uwzględnić w kosztach ogólnych. UWAGA: Ze względu na usytuowanie projektowanego ciągu pieszego konieczne jest przebudowanie zjazdu na działkę o numerze 1525. UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wszystkich uzgodnień i ustaleń harmonogramu robót i spisanie protokołu odbioru z Zarządcą Kolei (PKP, PLK S.A, PKP Utrzymanie, PKP Energetyka, w zakresie sieci telekomunikacyjnych tA Orange). Pokrycie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót w obrębie terenu kolei (między innymi: uzgodnienie i spisanie regulaminu prowadzenia ruchu pociągów dla toru linii kolejowej nr 4 Grodzisk Mazowiecki-Zawiercie, zamknięcie torowe, zajęcie terenu kolejowego na czas prowadzenia robót, szkolenie i nadzór, spisanie regulaminu wyłączenia napięcia w sieci trakcyjnej, wyłączenie i załączenie napięcia w sieci trakcyjnej). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ludzi i mienia podczas prowadzonych robót do chwili ich odbioru przez PKP i Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Ponadto roboty pomiarowe (obsługa geodezyjna z naniesieniem na zasoby geodezyjne Starostwa Powiatowego) oraz projekt czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w kosztach ogólnych. 4.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach: - Przedmiary robót - załącznik nr 1 do SIWZ, - Zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa dokumentacja projektowa załącznik nr 2 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiary robót jako załączniki do niniejszej specyfikacji, stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego – opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. Kosztorys ofertowy musi zostać opracowany w oparciu o przedmiary, specyfikacje techniczne, projekt budowlany i inne istotne i niezbędne dokumenty oraz wizję w terenie. 4.4 Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.5 Zaleca się dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogę być niezbędne w przygotowaniu oferty. 4.6 Hierarchia ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień, które zamieści na swojej stronie internetowej . 4.7 Wszelkie zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące prawidłowości i kompletności dokumentacji projektowej (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego) zgłoszone po terminie przeznaczonym na składanie ofert nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, Nr 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: „Przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1713 S w km 6+517 nad torami PKP w miejscowości Kotowice oraz chodnika” Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.01.2021r. do godz. 1000. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w SEKRETARIACIE (II piętro, pokój nr 1) Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42 – 300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ - kosztorys ofertowy- opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, obejmujący wszystkie pozycje Przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy musi obejmować wszystkie roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zawarte w Przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu– wykaz dokumentów w Cz. 9 SIWZ - oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ)– jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach