Przetargi.pl
Przebudowa węzłów sanitarnych na Oddziale Chirurgicznym Ogólnym z Pododdziałem Urologicznym i Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej oraz na Oddziale Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa węzłów sanitarnych na Oddziale Chirurgicznym Ogólnym z Pododdziałem Urologicznym i Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej oraz na Oddziale Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa węzłów sanitarnych na Oddziale Chirurgicznym Ogólnym z Pododdziałem Urologicznym i Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej oraz na Oddziale Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli” zgodnie formularzem cenowym (Załącznik nr 2) oraz wymaganiami zawartymi w specyfikacji i załącznikach do specyfikacji. 2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do Specyfikacji 3. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Cywilnym. 4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ramach złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Zamawiający przewiduje unieważnienie w/w postępowania przetargowego zgodnie z art. 93 ust 1a ustawy Pzp (ustawa z dnia 29 stycznia 2004r Pzp - zmiana w przepisach z dnia 19 września 2018r) we wszystkich przypadkach nieuzyskania środków na sfinansowanie zamówienia , niezależnie od źródła ich pochodzenia . 6. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45410000-4 Tynkowanie 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Branża elektryczna 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Branża sanitarna 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, węzłów sanitarnych na „Przebudowa węzłów sanitarnych na Oddziale Chirurgicznym Ogólnym z Pododdziałem Urologicznym i Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej oraz na Oddziale Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli”, które w szczególności swym zakresem obejmują: Informacje ogólne: Zakres obejmuje całość robót związanych z przebudową węzłów sanitarnych na Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli, objętych projektem budowlanym opracowanym w kwietniu 2020 roku przez HSW-ZPT SP z o.o. ze Stalowej Woli pt. „Przebudowa węzłów sanitarnych na Oddziale Chirurgicznym Ogólnym z Pododdziałem Urologicznym i Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej oraz na Oddziale Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli . Informacje o zakresie robót: Na planowanej powierzchni Zamawiający przewiduje wykonanie: I piętro budynku: Przebudowa węzłów sanitarnych na Oddziale Chirurgicznym Ogólnym z Pododdziałem Urologicznym i Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej III piętro budynku: Przebudowa węzłów sanitarnych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zakres robót: Roboty ogólnobudowlane: Należy wykonać wszystkie roboty budowlane wykończeniowe na powierzchniach objętych SIWZ: -ścianki działowe i obudowy szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo – kartonowych z podwójnym opłytowaniem, malowanych, obłożonych płytkami -warstwy posadzkowe wraz z izolacją cieplną i przeciwwodną,z wykończeniem posadzek (płytki gres), -na istniejących i projektowanych ścianach betonowych i murowanych tynk gipsowy, -stolarka aluminiowa Przewiduje się prowadzenie robót związanych z ingerencją w konstrukcję budynku - wykonanie nadproża pod projektowane drzwi. Instalacje sanitarne: Instalacja wodno – kanalizacyjna: - wykonać rurociągi rozprowadzające i podejścia wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej z rur PP oraz kanalizacyjne z rur PCV do przyborów sanitarnych i wpustów kanalizacyjnych - wymienić istniejące piony w obrębie przebudowywanych sanitariatów na całej wysokości (od poziomu piwnicy aż po dach). Na zakończeniu pionów kanalizacyjnych wykonać rury wywiewne. - zamontować zawory regulacyjne podpionowe i cyrkulacyjne ograniczniki temperatury na podłączeniach pionów cyrkulacyjnych do poziomów w piwnicy. Instalacja c.o.: - wymienić istniejące grzejniki członowe na płytowe w wersji higienicznej wraz z przewodami zasilającymi (gałązkami) z rur ze stali węglowej niestopowej - zamontować zawory termostatyczne i powrotne na gałązkach zasilających grzejniki - wymienić istniejący piony nr 11 na całej długości. Instalacja wentylacji mechanicznej: - zamontować wentylatory łazienkowe w otworach do pionów wentylacyjnych murowanych, - wykuć otwory w ścianie zewnętrznej oraz zamontować nawietrzaki wentylacyjne z żaluzją, - przenieść istniejący klimatyzator w gabinecie lekarskim - należy poprawić drożność istniejących pionów wentylacyjnych murowanych w obrębie przebudowywanych sanitariatów Instalacje elektryczne: - rozbudowa układu rozdziału energii elektrycznej (rozbudowa istn. tablic obiektowych o dodatkowe odpływy) - ułożyć przewody w korytkach, p/t lub w listwach elektroinstalacyjnych projektowanych instalacji, - zamontować oświetlenie ogólne oraz awaryjne spełniające wymagane funkcje i wymagane natężenie oświetlenia, - wykonać instalacje elektryczne zasilające gniazda wtyczkowe - ułożyć instalacje zasilania wentylatorów łazienkowych - wykonać instalacje elektryczne dla zapewnienia zasilania urządzeń instalacji niskoprądowych (instalacja przyzywowa) Instalacje niskoprądowe: a) instalacja teleinformatyczna: W remontowanym pomieszczeniu sekretariatu na oddziale chirurgii urazowo-ortopedycznej istn. gniazda informatyczne na ścianie przeznaczonej do wyburzenia należy przenieść i zabudować na nowoprojektowanej ścianie. W związku z tym należy wykonać nowe połączenie pomiędzy przenoszonymi gniazdami, a istniejącą skrzynką informatyczną. W tym celu należy ułożyć skrętkę U/UTP 4x2x0,5, kat. 6. W remontowanych pomieszczeniach skrętkę układać p/t w rurkach ochronnych. Na korytarzu instalacje poprowadzić w istniejącej listwie elektroinstalacyjnej. Wcześniej wykorzystywane okablowanie zdemontować. W skrzynce informatycznej przewody wpiąć w miejsca zdemontowanych skrętek. Przy układaniu kabli nie stosować naciągów. Przestrzegać zalecanych przez producenta promieni gięcia. całość poddać badaniom skuteczności działania. Całość poddać badaniom skuteczności działania, b) system przyzywowy W pomieszczeniach sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano instalację przyzywową. Elementy systemu przyzywowego montować jako p/t. Centralki zlokalizowano w dyżurkach pielęgniarek. Przyciski pociągowe zlokalizowano w remontowanych sanitariatach. Użycie włącznika pociągowego zlokalizowanego w łazience spowoduje zadziałanie alarmu w centralce. Jednocześnie zadziała sygnalizator akustyczno-optyczny nad montowany drzwiami pomieszczenia. Kasowanie alarmu realizuje kasownik znajdujący się w pomieszczeniu przy drzwiach wyjściowych, z którego nastąpiło wezwanie. Działanie centralki: Po zadziałania alarmu zostaje na numeratorze centralki podświetlony numer pomieszczenia, z którego nastąpiło wezwanie oraz zadziała sygnalizator alarmu i buczek. Personel po usłyszeniu alarmu ma możliwość skasowania przyciskiem w centralce głośnego buczka. Po skasowaniu głośnego alarmu pozostaje dalej podświetlony numer pomieszczenia, lampka oraz cichy buczek w którym istnieje możliwość regulacji głośności oraz tonu wg życzenia użytkownika. Ostateczne skasowanie alarmu kasownikiem w pomieszczeniu. Dla każdego pomieszczenia przewidziano 1 pozycję w numeratorze. Zasilanie instalacji przyzywowej wykonać z tablic obiektowych. Uwaga: zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w dniu 17.08.2020 o godz. 10:00 terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W sprawie wizji lokalnej proszę o kontakt z P. Pawłem Stagunem tel. 15 843-32-84. Miejsce spotkania: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 7. Wejście do Szpitala od strony SOR lub izby przyjęć, po przejściu przez kontrolę temperatury i po uzupełnieniu ankiety. Osoby biorące udział w wizji lokalnej zobowiązane są we własnym zakresie zabezpieczyć środki ochrony indywidualnej w postaci maseczki ochronnej i rękawiczek jednorazowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wynosi 8 200,00 zł (słownie osiem tysiące dwieście złotych PLN): 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zmianami) 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie Nr konta 84 1020 4391 0000 6102 0175 7293 z dopiskiem „wadium przetargowe – 712 ZP/G/2020”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Zamawiający zaleca aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku gdy Wykonawca po upływie ważności odpowiednio poręczenia lub gwarancji będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię odpowiednio poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty) natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i umieścić w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zapisami zapisanymi w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 II. Na termin składania ofert: 1) oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy- Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 5 do SIWZ 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4) Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ. II. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień oświadczeń lub dokumentów Wykonawca przedkłada: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 9 do SIWZ 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 9 do SIWZ 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IV. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. XI pkt 3.1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty o których mowa w pkt. 1 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że osoby wykonujące roboty budowlane i instalacyjne zgodnie z opisem , o których mowa w punkcie VIII pkt 1 niniejszej SIWZ będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z póź. zmianami) - Załącznik nr 10 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.- wg Załącznika nr 12

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach