Przetargi.pl
Przebudowa węzła sanitarnego i remont dachu budynku administracyjno – biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałbrzychu

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, Wysockiego 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 848 11 70
  • Data zamieszczenia: 2023-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbzychu
    Wysockiego 34
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 848 11 70
    REGON: 890723982
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa węzła sanitarnego i remont dachu budynku administracyjno – biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie węzła sanitarnego i remontu dachu budynku administracyjno – biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałbrzychu, zlokalizowanego przy ul. Wysockiego 34 na działce o numerze ewidencyjnym 147/4 w Obrębie nr 0018 – -Biały Kamień.2.Przedmiot zamówienia, o którym w pkt 1, obejmuje wykonanie robót remontowych oraz wykonanie prac instalacyjnych: wentylacji, instalacji c.o. i instalacji wodno – kanalizacyjnych, zgodnie z nowym układem funkcjonalnym.3. Roboty remontowe polegać będą na przebudowie węzła sanitarnego tj. między innymi na wykonaniu nowych ścianek działowych z bloczków wapienno-piaskowych, wykonaniu posadzki betonowej z terakotą, wykonaniu glazury ściennej i nowych tynków cementowo-wapiennych i wapiennych, malowaniu ścian i sufitów oraz wymianie armatury sanitarnej i zabudowy meblowej. Łazienki wraz z toaletami usytuowane są na parterze. Prace obejmują również remont dachu, który polega na wykonaniu nowego pokrycia z papy izolacyjnej, wymianie obróbek blacharskich i rynien z rurami spustowymi. 4.Szczegółowy opis prac budowlanych/remontowych oraz instalacyjnych określa załącznik nr 12 do SWZ stanowiący dokumentację projektową tj.: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany.5.Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z załącznikiem nr 13 stanowiącym specyfikację materiałową oraz z załącznikiem nr 14 stanowiącym przedmiar robót.6. W przypadku gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia a w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji materiałowej oraz w przedmiarze wskazał nazwy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę czy producenta, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych nie gorszych od określonych w niniejszej SWZ. Ewentualne wskazanie tych informacji ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo gdy wskazana jest niniejszej SWZ lub załącznikach do niej taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Za zasadę uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w dokumentacji zamówienia uważa się przy tym cechy produkty opisane w SWZ.7. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp. dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, należy przyjąć, żę w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 8.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ – stanowiący wzór umowy.9. Zamawiający umożliwia Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonania oględzin przedmiotu zamówienia, przeprowadzenia wizji lokalnej, celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji służących do przygotowania oferty. Wykonawca zainteresowany dokonaniem wizji lokalnej zobowiązany jest do uzgodnienia terminu z Zamawiającym poprzez kontakt telefoniczny bądź e-mailowy z osobą wskazaną w SWZ do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania.10. Zamawiający informuje, że nie będzie udzielał żadnych informacji podczas wizji lokalnej. Wszelkie pytania bądź wątpliwości należy zgłaszać do Zamawiającego za pośrednictwem określonych w SWZ narzędzi elektronicznych do komunikacji, co odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.11. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków bhp i p.poż., zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.12. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Poniżej warunki:1. Zamawiający obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2735,12 zł przed upływem terminu składania ofert.2. Wysokość wadium została ustalona, zgodnie z art. 281 ust. 4 ustawy Pzp.3. Wniesione wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 10.00, dnia 14.06.2023 r.5. Wadium może być wniesione w następujących formach:a) W pieniądzu,b) Gwarancjach bankowych,c) Gwarancjach ubezpieczeniowychd) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2020 r. poz. 299 poz. 2099 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. nr konta bankowego Zamawiającego: 49 1010 1674 0061 1613 9120 0000z dopiskiem: Wadium w postępowaniu dla zadania: Przebudowa węzła sanitarnego i remont dachu budynku administracyjno – biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynariiw Wałbrzychu nr 01/2023.7. Wadium wnoszone w pieniądzu przechowuje się na rachunku bankowym.8. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5 przed terminem składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona.9. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN) i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał np. gwarancji ubezpieczeniowej w postaci elektronicznej.11. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, w sytuacji zatrzymania wadium przez Zamawiającego, gwarant podejmie się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia Zamawiającemu wyżej wymienionej wysokości kwoty, płatnej po pierwszym otrzymaniu pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadniania.12. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.13. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem.14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości nie mniejszej niż 20.000,00 zł .4) zdolności technicznej lub zawodowej: A. Wykonawca ma wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie pomieszczeń sanitarnych na kwotę co najmniej 50.00,00 zł oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wszelkiego rodzaju remontu/naprawy dachu na kwotę co najmniej 50.000,00 zł – załącznik nr 11 do SWZ.B. Wykonawca musi dysponować jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – załącznik nr 10 do SWZ.Osoba wymieniona w pkt 4 lit. B) powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustaw a z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r., poz. 831) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U. z 2014 r., poz. 768) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach