Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa węzła cieplnego trójfunkcyjnego w budynku Biochemii Klinicznej na cele c.o., c.w.u. i wentylacji oraz klimatyzacji w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 2 PAM w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa węzła cieplnego trójfunkcyjnego w budynku Biochemii Klinicznej na cele c.o., c.w.u. i wentylacji oraz klimatyzacji w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 2 PAM w Szczecinie. Postępowanie o wartości szacunkowej 431 132,46 PLN netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321405
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 8.622,65 zł (słownie: osiem tysięcy sześćset dwadzieścia dwa złote 65/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: a) wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące modernizację węzła cieplnego o mocy nie mniejszej niż 1500 kW - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt. 2.1 SIWZ b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia w specjalności instalacyjnej i budowlanej - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt. 2.2 SIWZ 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych bądź zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt. 3 SIWZ 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. WAŻNE: Jeżeli Wykonawca na dowód należytego wykonania robót przedkłada referencje, to dokument ten powinien być podpisany przez dyrektora względnie zastępcę dyrektora, a w spółkach prawa handlowego przez co najmniej jednego członka zarządu (bądź prokurenta). W przypadku przedłożenia referencji podpisanych przez inne osoby niż wyżej wymienione Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że osoby które podpisały referencje były do tego uprawnione. 2.2. Wykazu osób, którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien obejmować osobę (osoby), o których mowa w pkt. VI 1.2 b) SIWZ. 2.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa ppkt. 2.2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie zobowiązania innego podmiotu. 2.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, o których mowa w ppkt. 2.2 wymaganych uprawnień a mianowicie: a) odpis decyzji wydanej przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zawierającej wpis danej osoby do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane; b) zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa (dot. członkostwa oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej); 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Szczegółowy kosztorys: Uwaga: Szczegółowy kosztorys stanowić będzie podstawę do rozliczenia poszczególnych etapów robót. Od Wykonawcy wymaga się złożenia kosztorysu szczegółowego w formie papierowej i elektronicznej. 5. Inne dokumenty: 5.1. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie: 5.1.1. gotówki - kopia przelewu 5.1.2. gwarancji lub poręczeń - kopia tych dokumentów. Oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII ppkt 1 i 2 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy, złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana rurociągów sieci cieplnej i przyłączy zasilającej w ciepło budynki przy ul. Dworskiej 2 i 4, ul. Armii Krajowej 2,4,10,12 i ul. Szkolnej 2 oraz przyłącza do budynków przy ul. H. Dąbrowskiego 2, 9, 11, 13 w Chociwlu oraz sieć ciepłowniczą na odcinku komora K 8a - komora K 12, zgodnie ze sztuką budowlaną
Dodano: 2014-06-13 - Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana rurociągów sieci cieplnej zasilającej w ciepło budynki przy ul. H. Dąbrowskiego 6, 8, 10, 10A i 10B w Chociwlu oraz sieć ciepłowniczą na odcinku kotłownia przy ul. Warszawskiej w Chociwlu - komora K1,
Dodano: 2014-05-12 - Przystosowanie rozdzielni ciepła oraz instalacji wewnętrznych c.o., c.w.u. i wentylacji w budynku Centrum Kultury 105 w Koszalinie do zasilenia z miejskiej sieci cieplnej.
Dodano: 2013-10-07 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza c.o. oraz wymiennikowni ciepła w budynku nr 32 zlokalizowanym na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. IV Marca w Koszalinie (PKOB 1274).
Dodano: 2012-12-06 - PRZEBUDOWA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA TERENIE OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W ROSNOWIE
Dodano: 2012-07-11 - Remont kotłowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Płotach
Dodano: 2012-06-01 - Modernizacja sieci cieplnej osiedla mieszkaniowego przy ul. Słonecznej w Pyrzycach.
Dodano: 2011-08-17 - Wykonanie II etapu wymiany sieci cieplnej i ciepłej wody użytkowej kompleksu Ognica w Świnoujściu.
Dodano: 2011-03-15 - Wykonanie remontu budynku koszarowego nr 1 położonego przy ul. Os. Rybackie w Dziwnowie oraz remontu pomieszczeń ambulatorium w budynku biurowym nr 2 zlokalizowanym na terenie Jednostki Wojskowej 5018 Dziwnów.
Dodano: 2010-08-18 - Wykonanie wymiany sieci cieplnej na odcinku pomiędzy budynkami nr 1, 2 i 7 w Choszcznie przy ul. Dąbrowszczaków
Dodano: 2010-08-03