Przetargi.pl
PRZEBUDOWA WĘZŁA CIEPLNEGO DLA POTRZEB PSM I STOPNIA W TARNOBRZEGU

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8223561 , fax. 015 8223561
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
    ul. kard. Wyszyńskiego 1 1
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8223561, fax. 015 8223561
    REGON: 00070788600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psmtbg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA WĘZŁA CIEPLNEGO DLA POTRZEB PSM I STOPNIA W TARNOBRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - instalacyjnych, demontażowo - montażowych, związanych z przebudową istniejącego dwufunkcyjnego węzła cieplnego (c.o. i c. w. u.) zlokalizowanego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie istniejącej technologii węzła cieplnego do potrzeb istniejącego budynku dydaktycznego oraz realizowanego równolegle przedsięwzięcia pn. Dokończenia budowy sali koncertowej (segment D) wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb PSM I stopnia w Tarnobrzegu. Zakres realizacyjny obejmuje wykonanie robót budowlanych remontowych pomieszczenia technologii węzła cieplnego i dostosowanie go do nowych potrzeb, wymianę i rozbudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowo - gniazdkowej dedykowanej zasilaniu urządzeń technologii węzła oraz oświetlenia pomieszczenia, przebudowę technologii węzła cieplnego na kompaktowy węzeł dwufunkcyjny c. o. grzejnikowy i c. t. wentylacji mechanicznej o łącznej mocy 420 kW (c. o. - 360 kW, c. t. - 60 kW). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe (m. in. rozbiórka ściany z luksferów, wykucie ościeżnicy), - roboty murowe, - stolarka budowlana (m.in. obsadzenie drzwi stalowych i okna ALU), - malowanie ścian i sufitu oraz układanie płytek (glazura), - układanie terakoty z płytek typu gres na uprzednio wykonanym podłożu (pomieszczenie węzła oraz schody zewnętrzne do pomieszczenia węzła (piwnica)), 2) instalacja elektryczna: - zasilanie - wlz, tablica TP oraz TB, - instalacja oświetleniowa pomieszczenia (okablowanie, oprawy), - instalacja zasilająca urządzenia węzła, - instalacja połączeń wyrównawczych , instalacja odgromowa, - pomiary i sprawdzenia, rozruch, 3) technologia węzła cieplnego: - roboty rozbiórkowe (technologia istniejącego węzła - do zagospodarowania we własnym zakresie) - roboty montażowe (technologia węzła cieplnego, armatura, rurociągi), - roboty towarzyszące (m. in. instalacja wentylacji pomieszczenia węzła, montaż zlewozmywaka, remont studzienki schładzającej, dostosowanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania), - próby, rozruch, regulacja, odbiór UDT. 3. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1, 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - w ciągu 50 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy (około 12.08.2012 roku). 7. Uwagi realizacyjne: 1) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), ale nie częściej niż 1 raz w miesiącu po zakończeniu każdego z miesięcy realizacji zamówienia według wcześniej obustronnie ustalonego na piśmie harmonogramu rzeczowo - finansowego, b) podstawą wystawienia faktur (częściowej i/lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. f) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: - protokoły odbiorów częściowych, - protokoły badań i sprawdzeń (w tym kontroli przedstawicieli właściwego miejscowo inspektoratu dozoru technicznego), - oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, których zgoda wymagana jest na etapie rozpoczęcia eksploatacji węzła. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 10. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 11. Kody CPV: - 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne. - 45.33.10.00-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - 45.33.11.99-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, - 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz urządzeń elektrycznych, - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psmtbg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach