Przetargi.pl
„Przebudowa wewnętrznych dróg dojazdowych do budynków szeregowych nr 2,3 i 4 przy ul. Kossaka w Barlinku”oraz „Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Kossaka w Barlinku”

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/?id=12093

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa wewnętrznych dróg dojazdowych do budynków szeregowych nr 2,3 i 4 przy ul. Kossaka w Barlinku”oraz „Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Kossaka w Barlinku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa wewnętrznych dróg dojazdowych do budynków szeregowych nr 2,3 i 4 przy ul. Kossaka w Barlinku w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z kostki betonowej. 2. Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Kossaka w Barlinku w zakresie wykonania odcinka sieci i wpięcie do istniejącej sieci. Szczegółowo opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlano- wykonawczy- branża drogowa - załącznik nr 10 do SIWZ; 2) projekt budowlany - branża sanitarna - załącznik nr 11 do SIWZ; 3) projekt organizacji ruchu - stały- załącznik nr 12 do SIWZ; 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 13 do SIWZ; 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczące branży sanitarnej) - załącznik nr 14 do SIWZ; 6) przedmiar robót drogowych - załącznik nr 15 do SIWZ; 7) przedmiar robót budowy sieci kanalizacji deszczowej - załącznik nr 16 do SIWZ 8) oferta Wykonawcy z dnia ……………..2019r.; 9) kosztorys ofertowy Wykonawcy; 10) harmonogram rzeczowo-finansowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) zabezpieczenie robót; 3) demontaż istniejącej nawierzchni jezdni sięgaczy- dz. o nr ewid. 767/35, 767/36, 767/37; 4) demontaż istniejącej nawierzchni jezdni- dz. o nr ewid. 804/38,804/43,767/34,44. 5) materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Wykonawcy, wobec czego Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub podda utylizacji na własny koszt; 6) remont kanalizacji deszczowej, regulacja istniejącej infrastruktury drogowej (studnie kanalizacyjne, wodociągowe, telekomunikacyjne) - dotyczy sięgaczy; 7) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej (wykonanie konstrukcji jezdni oraz chodników wraz ze zjazdami, wykonanie kanalizacji deszczowej) m.in.: a) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej o powierzchni 1477 m2, b) wykonanie chodników z kostki typu cegła o powierzchni 140 m2, c) wykonanie zjazdów z kostki typu cegła o powierzchni 180 m2, d) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC-U, SN o średnicy ¢ 250 i dł. 76,2 m oraz ¢ 200 i dł. 22.2 m wraz z montażem studni; 8) usunięcie drzew; 9) montaż oznakowania stałej organizacji ruchu-dotyczy sięgaczy; 10) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 11) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 12) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych; 13) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w tym powykonawczych pomiarów geodezyjnych. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał następującego uszczegółowienia w stosunku do dokumentacji projektowej: Wykonawca musi zorganizować i prowadzić prace w taki sposób, aby zapewnić na czas realizacji inwestycji ciągły dostęp i niezbędny dojazd do nieruchomości właścicieli umożliwiający im funkcjonowanie oraz Wykonawca będzie zobowiązany ustalić m.in. formy i zasady obsługi komunalnej, tak aby nie zakłócać odbiór odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące 00/100) na warunkach określonych w SIWZ. Wadium musi być złożone przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVIII SIWZ b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż do 25 października 2019r. włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 48 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII pkt 1 ppkt 1- 4 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Inne wymagane dokumenty: a) kosztorys ofertowy wg załącznika nr 15 i 16 do SIWZ, b) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, c) potwierdzenie wniesienia wadium - zgodnie z rozdziałem IX punkt 6 niniejszej SIWZ. d) wykaz podwykonawców załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach