Przetargi.pl
Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Kosynierów Gdyńskich 65 w Gorzowie Wlkp.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
    REGON: 00361962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Kosynierów Gdyńskich 65 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Kosynierów Gdyńskich 65 w Gorzowie Wlkp. Zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej tj.: -projekcie budowlanym (DT) -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) -przedmiarze robót (PO) stanowiących załączniki do niniejszej siwz Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo Budowlane Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Za takowe uważa się wyroby spełnia-jące wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych ( Dz.U. z 2004 r, poz. 881) Okres gwarancji: 36 miesięcy Zamawiający przewiduje: - możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, - możliwość zmian w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia: a) w przypadku zmian osób wymienionych w § 5 umowy, b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed podpisaniem umowy, potwierdzone protokolarnie, przedłużeniu ulegnie termin jej realizacji, jeżeli będzie to niezbędne w celu jej prawidłowego wykonania i o ustalony przez strony czas niezbędny dla jej prawidłowego wykonania. Modyfikacja treści umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień; 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie-zał.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min 1 roboty polegającej na prze-budowie bądź wymianie instalacji gazowej w budynku a także dysponujący 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności sanitarnej, posiadającym również uprawnienia energetyczne dozorowe i będącym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz min. 1 osobą posiadającą uprawnienia energe-tyczne eksploatacyjne, na co należy dołączyć odpowiednie dokumenty, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust.3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu lub poprawienia dokumentów zawierających błędy, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie warunków określonych przez zamawiającego w siwz. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z wymagań wyżej określonych Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz oświadczeniem, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zama-wiającego, 2. kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego do niniejszej siwz przedmiaru robót, 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania, 4.kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, 5.oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy z uiszczoną opłatą skarbową za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie dotyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczona taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności , a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 6.wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - zał. nr 3, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu, wraz z informacja-mi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. nr 4/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach